E posibil sa nu fie configurat bine routerul.
Mai ales la acces tip PPPoE (cum este si la RDS) trebuie bifata neaparat optiunea de reconectare automata.
Au venit cei de la internet si au schimbat pppoe dar nu stiu ce ar putea avea?
PPPoE nu se poate "schimba". Este modul de accesare la internet, cu nume si parola. Acestia se fixeaza in momentul cand inchei contractul de internet si sunt scrise chiar pe prima pagina.
Schimbarea numelui si parolei tot nu rezolva problema intreruperilor, este ceva natural pe internet.
Solutia este setarea re-conectarii automate in caz de intrerupere.
Cand se seteaza conexiune directa la calculator (fara router) aceasta optiune este implicita, deci nu se simt intreruperile dese. Nu la fel este cand semnalul trece prin router. In acest caz router-ul trebuie setat pe PPPoE, iar re-conectarea automata trebuie sa fie bifata la optiuni!
Conectarea spre calculatoare si wifi nu vor avea astfel de suferit.
O fi de la cablu. Mi s-a intamplat, un fir nu facea atingere cu router-ul, si am fost nevoit sa schimb mufa cablului de Internet.
Succes!
Hmm, eu am patit-o cu cablul, si facea la fel. Am stat 1 zi, 2, gandindu-ma ca se va remedia singura problema. Pana am sunat la cei de la care am abonamentul de internet si au venit sa schimbe cablul. Ar trebui sa suni si tu sa vezi.
Am sunat si au venit dar au zis ca, cablul nu are nimic
cosminache întreabă: