| mrrRobert a întrebat:

Salut, am primit acum ceva timp o factură. Am plătit acum vreo săptămână la un aparat selfpay factura aceasta dar în contul E-ON myline îmi apare că este neplătită și că este scadentă mâine. Se rezolvă de la sine sau trebuie sa fac ceva? Mi s-a mai întâmplat așa dar nu dura mai mult de 3-4 zile până se procesa plata in cont.

4 răspunsuri:
| CristiDinBucuresti a răspuns:

Cel mai bine mergi la sediul lor sa ai chitanta de la self pay la tine sa le o arati celor de la E on ca sa vada ca ai platit, si poate ei au o eroare in sistem si nu le-a aparut plata

| ioana748 a răspuns:

Trimite e mail cu chitanta la adresa de contact.

| ninuku a răspuns:

Nu cred ca are nimic, la mine a fost cand mi-a aparut in cont dupa o saptamana si ceva, bine nu la E-ON, la electrica, scrie ca dureaza 3-4 zile lucratoare deci daca pui si sambata si duminica ar fi cam o saptamana sa intre banii in contul lor.

| ionut13512 a răspuns:

Verificați dacă ați introdus datele de pe factură corect, astfel încât să corespundă cu cele de pe chitanța primită de la aparatul SelfPay. În cazul meu, nu dura mai mult de 3-4 zile și primeam confirmarea plății. Dacă nici în zilele viitoare nu primiți confirmarea plății, vă recomand să mergeți la sediul lor sau să îi contactați online.