| Emanulass a întrebat:

Salut. Am și eu o intrebare. Daca faci o reclamație on-line de nemulțumire a unui serviciu și în acea reclamație specifici ca dorești să fiii anonim. Se poate și dacă da, cum și în cazul dacă se poate și nu se respecta acest lucru ce ar fi de făcut? Mulțumesc anticipat!

5 răspunsuri:
| sierra1 a răspuns:

Reclamațiile anonime, de regulă, NU sunt luate in considerare. Așa că asumă-ți intervenția

sadrian46
| sadrian46 a răspuns:

Dacă ceri să rămâi anonim, după ce ai spus cine ești, ceri degeaba. Nu mai este nimic de făcut.

| mihai69 a răspuns:

Nu poți.

| Lioana a răspuns:

Cand faci o reclamatie nu poti fi anonim pentru ca firma investigheaza problema, cauta angajatul care a gresit, si il penalizeaza. De asemenea se incearca sa se rezolve nemultumirile clientului. Nu se poate face asta daca nu se cunoaste reclamantul si daca nu se stie cine s-a ocupat de el.
Daca scrii anonim, nu are rost sa scrii, pentru ca nu stie nimeni cine esti si nu se poate verifica daca ai fost cu adevarat clientul lor. Poate fi o farsa, o razbunare, sau o tentativa de stricare a imaginii firmei din partea firmelor concurente.

| mi25 a răspuns:

In conformitate cu prevederile art.7 din ORDONANŢA nr.27 din 30 ianuarie 2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor: - Petiţiile anonime sau cele în care nu sunt trecut datele de identificare a petiţionarului nu se iau în considerare şi vor fi clasate potrivit prezentei ordonanţe.