1. Scanare full cu MalwareBytes. Sterge tot ce gasesti. (sau carantina, dupa caz)
2. Sterge cookie-urile din browser.
3. Asigura-te ca browserul sa fie setat ca o exceptie in antivirusul tau dar si in freiwall. Ca si un mic test, dezactiveaza-le pe amandoua si incearca sa vezi cum este conexiunea. Daca merge constant, atunci aici era problema.
4. Ai putea sa-ti mai modifici setarile proxy: Setari -> Afisati Setari Avansate -> Modificati setarile proxy -> click pe LAN Settings (Setari LAN) -> asigura-te ca este bifata casuta "Automatically detect settings". Asta e pentru Chrome.
Folosesc google chrome si nu merge si am incercar si Mozila firefox si tot nu merge. Iar la internet folosesc un TP-LINK
Poate pentru ca memoria laptopului e incarcata..asa mi se intampla si miemai sterge si tu...
Trebuie sa dai mai multe explicatii pentru a te ajuta :
Laptopul se numeste Acer... si mai cum?
Ai conexiune Wi-Fi sau altfel?
Ce Brownser folosesti?
roby223 întreabă:
Catalin979 întreabă: