| Mihai0015 a întrebat:

Salut, as avea niste nelamuriri in legatuta cu garantia la Altex.

Am luat o combina frigorifica de la ei acum 6 luni. Apoi a inceput sa nu mai raceasca cum trebuie si alte chestii. M-am dus la Altex sa anunt defectul pe 30.06 si am primit un proces verbal de predare-primire. Pe data de 02.07 au venit baietii de la service (alta firma, nu Altex) sa constate ca ventilatorul este de vina si va trebui inlocuit, ceea ce va dura o saptamana ca cica da comanda din strainatate.

Nici pana in ziua de astazi nu au mai dat vreun semm. Stiu ca inca mai este pana se fac acele 15 zile pana pot cere sa mi se dea alta combina sau banii inapoi dar vreau sa precizez ceva.

Eu vreau sa nu mai am de a face cu Altex. Am avut niste experiente naspa dupa achizitia combinei, la alte comenzi. Combina in momentul de fata "merge", dar cam in fiecare zi se opreste ventilatorul cateva ore si scade temperatura considerabil, apoi porneste peste cateva ore si raceste. Practic nu pot avea mancare perisabila in el.

Problema este urmatoarea: daca nu vin nici pe data de 15 luna asta cu ventilatorul nou, eu mai trebuie sa vorbesc ceva cu firma care se ocupa de service sau sun/trimit mail direct la Altex si le spun ca s-a depasit termenul legal de solutionare? Pot sa refuz schimbul si sa cer banii inapoi?

1 răspuns:
| Modzilian a răspuns:

Daca pana in 15 inclusiv nu e reparat, anunti Altex si ceri banii. Firma de service doar te poate amana.