| Chris00 a întrebat:

Salut, as avea si eu o mica intrebare s-o adresez celor care au mai avut tangente cu cei de la digi. Am comandat si eu recent (acum 4-5 zile) un telefon mobil + abonament de la ei de pe site insa si in ziua de azi nici macar numarul nu l-au portat si inca arata ca e in stadiul de procesare, unui prieten de-ai mei care a dat comanda pentru fiul sau in acelasi timp cu mine i s-a portat numarul aproape instant iar la 2 zile l-au sunat ca numarul ii va veni urmatoarea zi iar telefonul saptamana urmatoare. Acum eu ce sa fac? In cazul in care comand din nou un telefon+ abonament si de data aceasta il primesc dar peste ceva timp in sfarsit se proceseaza cel din trecut il pot anula? Pentru ca nu vreau sa platesc 2 abonamente aiurea. (Am si antena digi + net si cont de client la ei pe site) va rog ajutor cineva, cei de la digi pur si simplu nu sunt instare sa imi raspunda

3 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Daca prietenul a fost norocos si locuieste in zona unde aveau ei deja planificate lucrarile, s-a rezolvat rapid.
Suna la digi si afla ce se intampla!

| sierra1 a răspuns:

Până la 1 săptămână durează așa că... puțină răbdare

| Zuzu1991 a răspuns:

Da telefon si freaca-i la melodie pana te plictisesti tu
si la eMag fac la fel, din cand in cand mai incurca borcanele si pana nu le dau telefon si ii intreb de dulce, NIMIC nu se misca