Mai jos ai un link:
https://support.imaginecurve.com/......y-account-
Am făcut un rezumat în în limba română:
Pentru a șterge pur și simplu ridicați un bilet în aplicație, ce ***** este ăla, nu știu, poate ști tu, sau trimiți un mesaj pe e-mail-ul lor de la e-mail-ul pe care l-ai folosit pentru a te înscrie.
* Dacă vrei să te întoarci după, îți poați redeschide contul în orice moment. Doar trebuie să le trimiți un e-mail pe aceeși adresă de pe contul pe care l-ai folosit pentru a te înscrie.
Dacă ești unul dintre abonații premium, negru sau metal, ai o perioadă de răcire de 14 zile de la data la care ai plătit pentru abonament. Cică dacă te decizi să anulezi în acest timp, vei primi o rambursare. Cică dacă ești abonat Metal și soliciți să îți anulezi contractul Metal în primele 6 luni, conform acestuia, vei plăti o taxă.
anonim_4396 întreabă: