| catalin542000 a întrebat:

Salut. Ma tot gândeam, vad atâtea tiruri pe strada, oare ei cum și de unde își iau cursele, au un site alor anume pe internet um ar fi cel de bursa transport și suna patronu sau angajații dedicați (din birouri), pentru a obține curse sau au contract făcut cu vreo firma depozit de mărfuri sau cam care ar fi treaba?
Cel puțin la început (pentru ca fiecare a avut un inceput), ce faci, te duci aiurea la poarta unei fabrici asa ca un simplu necunoscut si întrebi pe aia dacă au nevoie de tiruri sau le povestești ca ai nu știu eu câte tiruri și dacă vor sa facă contract cu tine sau cum vine asta?

Iar în România cât se cam ia la km?

3 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Sunt multe cazuri. Unii folosesc bursa de mărfuri, alții au contracte stabile samd. Când ești o firma care are o groaza de tiruri ai și un dispacer care se ocupa de curse

| sweetys a răspuns:

Oamenii aia sunt angajati ca oricere muncitor. Si se angajeaza la fel ca restul, depunnad un CV sau prin recomandare. Firma face contracte cu cei care au nevoie de transport si in functie de rute si disponibilitatea șoferilor ii trimit in curse. In prima faza se lucreaza in echipaj, mai ales in afara tarii, pentru a te obisnui cu condusul, rutele, tehnologia, etc. Se poate plati la km sau la ora.

| Ilovedinero a răspuns:

Frt e ca si cum te-ai angaja la celelalte firme.Firma are contracte cu magazinele, de obicei magazinele cauta firma de transport si pe baza acelui contract se fac cursele