| FrancaisKilyan a întrebat:

Salut, mi-am pierdut accesul la cont, și mi l-am recuperat recent dar nu pot schimba email sau numărul care e in cont, spune că "nu putem schimba adresa de email deoarece nu cunoaștem acest dispozitiv, vom face modificările cerute după ce vedem că stai ceva timp pe dispozitiv" și am 2 zile de când aștept și tot nu merge să fac, mă ajută cineva?

5 răspunsuri:
Bula
| Bula a răspuns:

Nu stiu la ce ai acel cont, dar intra de pe dispozitivul cu care ai deschis si folosit contul, sa te recunoasca.
Dupa aceea intrii la setari si faci modificarile necesare.

| FrancaisKilyan explică (pentru Bula):

E contul meu dar l-am pierdut acum ceva timp, telefonul este cel pe care îl folosesc zi de zi și de când l-am recuperat nu pot șterge nimic, am așteptat să îl recunoască dar nu merge

| Bula a răspuns (pentru FrancaisKilyan):

Nu ai trecut numarul la setarile de recuperare.

| FrancaisKilyan explică (pentru Bula):

L-am trecut dar a fost șters

| Bula a răspuns (pentru FrancaisKilyan):

Trebuie scris din nou, apoi verificat (trebuie iesit sin cont, dupa care intrat din nou).