Am impresia ca ai uitat un lucru: vorba zboara si scrisul ramane. Trebuia sa soliciti rezilierea contractului in scris. Citeste cu atentie contractul si vezi ce spune in privinta rezilierii. Trimite-le si o scrisoare in care indici toate demersurile tale(ar fi bine daca stii si numele celui/celei cu care ai vorbit). Daca nu o sa-ti accepte o sa fii nevoita sa platesti, daca nu poti dovedi promisiunea. Succes si numai bine!
Lasa-i! Nu plati facturile care ti-au venit. Nimeni nu o sa iti faca nimic pentru ca nu le platesti din simplul motiv ca tu deja solicitasei incheerea contractului.
In momentul cand ai sunat la serviciul de relatii cu clientii, ti s-a inregistrat cererea de reziliere a contractului, insa cu siguranta, operatorul, ti-a solicitat un alt numar de telefon unde te va putea contacta in decurs de 10 zile lucratoare, pentru confirmarea dezabonarii si finalizarea cererii. De multe ori operatorii de telefonie mobila te suna cu numar ascuns, ceea ce probabil s-a intamplat si in cazul tau, iar tu nu ai raspuns, cererea ramanand nefinalizata. Singura solutie este aceea, de a-ti plati facturile restante si inregiatrarea unei noi cereri de dezabonare. Si fii atent la telefon, cand te va suna (o va face cu numar ascuns) va trebui sa raspunzi pentru confirmare.
Maximus
stefanst2312 întreabă: