| AndreiAndrewAndi a întrebat:

Salut! Stie careva de ce imi apare asta "Ups.a apărut o eroare.
Te rugăm să iei legătura cu părintele tău și să
verifici dacă datele introduse sunt corecte. Reinstaleaza aplicatia" pe BT Pay cand imi validez numarul pentru a ma loga in aplicatie? Datele sunt corecte, am adaugat numarul pe care l am declarat la banca. Oare trebuie sa imi actualizez numarul la banca? Mersi frumos!

4 răspunsuri:
| Cris9595 a răspuns:

Buna ziua! Este vorba de un cont pentru minor?

| darrio2007 a răspuns:

Asa se intampla cand esti minor.

| dullcat a răspuns:

Buna.Ai incercat sa reinstalezi aplicatia? Daca tot nu merge, trebuie sa mergi la banca.E posibil sa fi introdus gresit datele si atunci s-a activat blocarea de siguranta?

| Mihai7206 a răspuns (pentru Cris9595):

Buna ziua! Si eu am aceeasi problema cu cont de minor