Atentie! Potrivit legii nu trebuie sa platesti decat diferenta ipe produsele ce le-ai luat de la ei, diferenta intre ce ai platit si ce a mai ramas de platit. Se mai plateste abonamentul pe luna in curs + 30 zile (daca nu l-ai platit deja) si ce ai consumat pana la expirarea celor 30 zile.
Documenteaza-te! https://bit.ly/3eCkiNX
Timp de doi ani ai contract cu ei daca il reziliezi inainte de 2 ani plătesti este o clauza stupidă in politica lor, poate se fac lucrari in zona ta, poate se instaleaza fibră optică si de aceea nu ai semnal, tu mai mergi la ei si intreaba i nu renunta ca vei platii foarte multi bani, trebuia din start sa nu faci contract cu ei, nu aveai in cartier Digi? De unde esti?
Dacă nu ești mulțumit de serviciile lor poți renunța oricât, nu trebuie să plătești și restul contractului, doar diferența pe produsele achiziționate gen telefoane sau tablete. Cei de la telekom îți vor cere să plătești, vor încerca să te oblige însă în acel moment este destul să-i reclami la anpc și se vor liniști. Am pățit și eu la fel însă după ce i-am reclamat au încetat să-mi mai trimită notificări de plată.
Trebuie să faci o cerere de reziliere contract, însă să nu o faci la ei pe site ci direct în word pentru că la ei te obligă să bifezi cum că ești de acord să plătești ce a mai rămas din contract chiar la formularea cererii, pas care nu este necesar și nici indicat.
Si eu am probleme foarte mari cu netul, pica din 15 in 15 minute de cateva zile, merge prost + abonament marit cu 0, 5 euro pentru orice serviciu