| Fan7a4 a întrebat:

Am o mica nelamurire, treaba sta cam asa, acum un an si ceva, mai exact 20 decembrie 2014 am deschis un abonament tv+internet la Orange cu contract pe 2 ani, acum la un an si cateva luni, sunt nemultumit de calitatea internetului si as dori sa inchid abonamentul, stiu ca mai este aproape un an pana la sfarsitul contractului, dar nu mai pot suporta internetul acesta de proasta calitate, care ar fi metodele de lichidare a abonamentului si trebuie sa mai platesc ceva? DAU FUNDA LA CEL MAI BUN RASPUNS!

Răspuns Câştigător
bursuc001
Userul Lunii
| bursuc001 a răspuns:

Bună!

Dacă doreşti rezilierea Contractului ÎNAINTE de expirarea termenului MINIM ( Contract pe minim 2 ani ), atunci TREBUIE să PLĂTEŞTI contravaloarea abonamentului pe lunile rămase!


"8. Încetarea Contractului
Contractul poate înceta după cum urmează:
a) prin acordul părţilor;
b) prin reziliere conform art.1.16 din TCG;
c) prin denunţare unilaterală, solicitată de Client, cu un preaviz de cel puţin 30 de zile calendaristice, şi cu plata de juste despăgubiri egale cu valoarea abonamentului înmulţit cu numărul de luni rămase până la
expirarea Perioadei minime contractuale, conform art.1.17 din TCG. Nerespectarea termenului de preaviz conduce la considerarea ca neconformă a solicitării de denunţare a contractului;
d) la data primirii notificării, fără intervenţia instanţei de judecată şi fără alte formalităţi, în cazul în care
Clientul persoană juridică îşi încetează activitatea, devine insolvabil, este iniţiată o procedură de lichidare
împotriva acestuia sau în caz de deces al Clientului persoană fizică;
e) în orice alte cazuri prevăzute în Contract sau legislaţia aplicabilă.
Încetarea Contractului nu exonerează părţile de răspundere pentru obligaţiile rezultând din Contract până
la data încetării sau ca urmare a încetării acestuia." - SURSA :
http://www.orange.ro/files/contracte/orange-contract-voce.pdf


Preferabil ca Cererea de renunţare la abonament prin denunţare unilaterală să o transmiţi în SCRIS, prin Poştă ( scrisoare recomandată cu Confirmare de primire )!

Asta pentru a putea demonstra respectarea termenului de preaviz de 30 de zile ( care se scurg de la data la care au primit Cererea ta, dată menţionată pe Confirmarea de primire care se întoarce la tine )!

Astfel că, la cel puţin 30 de zile după acea dată, va înceta Contractul DACĂ plăteşti contravaloarea pe lunile rămase!


Toate cele bune!

2 răspunsuri:
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Poti solicita rezilierea contractului, printr-o cerere scrisa depusa la Orange. Se poate sa solicite o oarecare despagubire. Pentru detalii citeste cu atentie contractul, mai ales prevederile privind rezilierea.

| OrangeHelper a răspuns:

Salut,
In cazul in care esti nemultumit de serviciul de internet, iti recomand sa ii apelezi pe colegii nostri, de la serviciul Orange Experts, pentru verificarea conexiunii de internet, la numarul 408(apel gratuit de pe orice numar Orange). Programul acestora este de luni pana duminica, intre orele 9:00 - 20:00.
O zi buna,
Orange Helper