| DirT a întrebat:

Am o problema cu contul Apple. Mi-am cumpărat acum aproximativ 1 săptămâna jumate 2, doua melodii de pe iTunes cu cardul de la Raiffaisen BANK (visa). Melodiile le am totul a mers ok. Acum când vreau sa-mi descarc ceva de pe appstore indiferent ca este gratis sau costa ceva îmi zice ca " A apărut o problema de facturare cu o achiziție anterioară. Actualizați-va metoda de plata". Când actualizez iar metoda de plata adică bag datele cardului din nou îmi spune "Metoda dumneavoastră de plata a fost respinsă, introduceți o alta metoda de plata" Menționez ca acum numai am "none" am doar "visa", "MasterCard" și"amex". Ce ar trebui sa fac in privința asta? Deci in concluzie numai pot descarca absolut nimic.

1 răspuns:
Bula
| Bula a răspuns:

Clarifica cu banca ta, ce problema a aparut la plata si cum se remediaza.