| Șachiros a întrebat:

Salut,TPU! Având în vedere că bunicul meu a murit astăzi,sâmbătă, ce informații utilitare îmi puteți oferi în privința prezenței/absenței mele la școală? Știam ceva de o scutire de 3 zile.Dar în cazul dat, cum se aplică? 3 zile lucrătoare? Prima zi e azi,și urmează duminică și luni? Sau zilele sunt:duminică,luni și marți? Îmi poate explica cineva? Dacă nu merg,trebuie să aduc o adeverință sau un act dirigintei mele? Și cel mai important:este obligatoriu sau este dreptul meu de a sta acasă, pe care este opțional să îl exercit? Este cumva o barieră faptul că sunt a 12-a, și că peste câteva luni dau bacul? Poate se va înainta pretenția de a veni în continuare ca să mă pregătesc.Sunt un elev foarte bun,care învăță foarte bine, motiv pentru care cred că se va înțelege situația.

6 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Sincere condoleante si Dumnzeu sa-l ierte!
La copii nu se da 3 zile ca la un angajat, mai ales ca decedatul este bunic nu parinte sau frate, putand sa lipsesti doar in ziua inmormantarii.
In cazul tau cred ca luni este inmormantarea, deci atat vei lipsi de la scoala: 1 zi.

suntserios
| suntserios a răspuns:

Sunt sigur că te vor înțelege profesorii daca lipsești 2-3 zile

| ?achiros explică (pentru suntserios):

Am întrebat și dacă este obligatoriu sau doar un drept, că nu știu ce să fac.

| ioana748 a răspuns:

Nu este obligatoriu, este doar un drept.
Cu siguranța vei avea intelegere din partea profesorilor pentru zilele de luni si marti.
Condoleanțe,

| ?achiros explică (pentru ioana748):

Mulțumesc! De ce nu și pentru miercuri? Nu erau 3 zile? Sau diferența este făcută de ziua în care a murit:azi?

| LaSteauaCareaRasarit a răspuns:

Condoleante.
Daca vrei, mergi la inmormantare si lipsesti o zi.
Lipsa de la scoala nu este un drept. Tu ai dreptul la scolarizare, ai inteles?