| Blu3Li0n a întrebat:

Ce înseamnă dacă nu ai perioadă contractuală? Am un abonament Telekom, pe care vreau să-l reziliez, printr-o cerere tip reziliere abonament sau contract Telekom (de asemenea, dacă știți modele de cereri de reziliere abonament contract Telekom, nu ezitați să îmi trimiteți vă rog), însă prin aplicația mobilă, îmi scrie că nu am perioadă contractuală. Vă rog, lămuriți-mă și pe mine. Mulțumesc frumos!

Răspuns Câştigător
| flixbuster a răspuns:

Nu ai perioada contractuala minima probabil - adica nu esti obligat sa fii clientul lor pentru o perioda minima de timp.

Un exemplu usor de inteles este la telefonie mobila: te abonezi la Telekom si iti da ultimul ifon la un pret mai mic si eventual in rate. Pentru ca ti-a facut o favoare (altfel trebuia sa-ti vinzi un rinichi ca sa-ti iei ultimul ifon) legea ii da voie sa te "lege" de companie cu un contract pe 2 ani (de exemplu) - timp in care sa-si recupereze investitia cu tine.

Daca ai perioada contractuala minima, de obicei esti obligat sa platesti o taxe de reziliere anticipata in cazul in care vrei sa termini contractul inainte de trecerea perioadei contractuale minime. Daca nu ai perioada contractuala minima, poti termina contracul oricand (dar exista si aici in mod uzual o perioada de notificare in avans, cred ca de obicei e 30 zile).

| Blu3Li0n explică (pentru flixbuster):

Ai putea, te rog, să-mi spui, ce cerere tip reziliere ar fi indicată să o completez? Că nu știu sigur. Am căutat pe site-ul lor și am dat de o cerere desființare (asta înseamnă cred că îmi vor desființa serviciile Telekom pe număr, chiar habar n-am), și o cerere desființare servicii (care cel mai probabil, asta ar fi chiar ok) : https://www.telekom.ro/......omania.pdf
ori https://www.telekom.ro/......ania_T.pdf
Menționez că vreau doar să-mi închei abonamentul (contractul de abonament), ca după dă-mi bag eu credit prin cartele reîncărcabile cu cod de răzuire pe spate). În fine, răspunde-mi și la acestea, și apoi te las, și-ți dăruiesc oricum fundă). Mulțumesc frumooos!

| flixbuster a răspuns (pentru flixbuster):

Poate ar fi bine sa vorbesti cu ei inainte la telefon si sa te asiguri ca iti pastrezi numarul. Poate reusesti chiar la telefon sa termini contractul si sa ramai pe cartela. Eu as vorbi cu ei mai intai, sa nu te trezesti la reziliere ca iti pierzi numarul.

4 răspunsuri:
Bula
| Bula a răspuns:

Daca ai incheiat un contract (pe 1 sau 2 ani), atunci esti in perioada contractuala pana la expirarea contractului.
Dupa expirarea perioadei contractuale, serviciul continua cu acordul tau tacit, iar tu poti cere rezilierea contractului. Pentru acesta, este suficient sa mergi cu buletinul la la o caserie Telecom si sa spui ca renunti. Totusi, este mai bine ca, in calitate de titular a contractului, sa depui o adresa scrisa, inregistrata. O vei face si depune in 2 exemplare identice (original + copie), copia ramanand la tine cu numarul de inregistrare primit.

Te vei adresa, in titlu, Conducerii Telecom Romania SA.
In continuare:
"Subsemnatul... (nume + adresa + telefon), prin prezenta doresc sa renunt la serviciile firmei Dvs, cu incepere de la... (data).
Semnatura