| GabrielGL a întrebat:

ce program imi recomandati pentru a tine in memorie pe pc in ordine alfabetica (ordonate), diferite produse ...lucrez într-o magazie imensa si vreau sa imi organizez locul cat mai bine...

2 răspunsuri:
| mihai69 a răspuns:

Foaie de calcul (Excel, libre office, google spreadsheets etc.) sau bază de date (muult mai complicat de gestionat, dar și mult mai eficiente) = Access, mySQL etc.

| NLS a răspuns:

Un tabel/ tabele (spreadsheet) in Libre Office, echivalentul 100% al Microsoft Excel.

https://www.libreoffice.org/download/download/

Versiunea 5.4.5 e mai stabila decat proaspatul 6.0.2
Libre Office e gratuit,
Microsoft Excel (sau pachetul Office pentru home use) costa 120-150 euro

Au cautare avansata, insa poti crea criterii complexe de sortare si cautare, folosind formule si filtre.
Tutoriale pentru formule si alte metode de sortare, legaturi intre tabele, etc. gasesti pe Youtube sau pe bloguri dedicate invatarii Excel.

http://invatamexcel.ro/

Exista desigur programe complexe de gestiune, dar daca nu ai nevoie de facturare si alte chestii, tot ce poti face in ele intr-un mod pompos, poti face in Libre Office Speadsheet sau in Excel.