| Panteryas a întrebat:

Salutare,am o intrebare adresata clientilor retelei de telefonie Cosmote.
De curand,adica aseara (12.03.2012) pe la ora 7 seara am activat extraoptiunea 3100,stiti voi aia cu 20% mai mult si internet 120 mb trafic de date.
Am trimis SMS pentru configurare,m-au anuntat ca nu se poate face configurarea broadband automat pe telefonul meu.
Am sunat la serviciul Relatii cu Clientii de la Cosmote si am intrat in legatura cu un reprezentant,i-am dat adresa de email pentru a putea trimite configurarea manual prin email si dupa aia voi primi un mesaj de confirmare.
Am primit email-ul cu configurearea am facut-o pe telefon(Nume,APN) si atat.
Azi 13.03.2012 nu am primit inca confirmarea prin sms.
Ceea ce ma intereseaza,confirmarea se primeste in decurs de 24 ore si daca nu o voi primi aceasta confirmare ,ce e de facut pentru a putea utiliza internetul pe telefon(pe care l-am platit din extra optiune),dau funda.
Va multumesc!

1 răspuns:
| bogdyi a răspuns:

Cauta in telefon optiunea resetare setari internet sau cv de genu, si asa TEORETIC poti intra pe net