Un contract se poate rezilia daca:
- termenul prevazut de contract a expirat si nu se mai doreste continuarea di partea uneia din parti
- portile convin de comun acord
- daca clauzele contractuale au fost incalcate de unul din parti, iar patea adversa notificata nu si-a reparat vina in termenele stabilite, astfel cauzand daune.
- daca se constata clauze abuzive pe baza carora se emite un act juridic de anulare
- daca unul din parti nu-si indeplineste obligatiile contractuale, din neglijenta sau rea credinta
- etc.
In cazul tau, trebuia sa sesizezi Telecom de deficientele existente, iar daca - dupa sesizari repetate - nu se remediau problemele, atunci erai indreptatit sa refuzi plata facturilor emise si sa reziliezi contractul.
Daca n-ai facut sesizari repetate pe care sa le poti dovedi, atunci esti obligat sa achiti toate facturile emise, chiar daca n-ai folosit serviciile.
Le trimiti un e-mail la rezilieri@telekom.ro cu o cerere de reziliere contract si o copie dupa buletin. Gasesti model de cerere pe internet.
Te duci la ei cu contractul, ori puri si simplu cu bulentinul, si faci cerere pentru reziliere.
Da dar nu vreau sa mai platesc cat o mai ramas din ultimul an ca nu am cum si cu ce asta e problema o sa ma dea in judecata ca nu mi-am respectat contractul cu ei s-au e vorba de un an intreg daca nu mai putin pe net la ei apare ca trebuie sa le trimit un mail
Pai nu prea ai ce face, asa si eu nu platisem la UPC de 4-5 luni, si a trebuit sa platesc vreo 500 de lei ca sa imi pot rezilia contractul.
Nici nu te poti muta la alta companie pana nu inchei socotelile cu ei.
O lege data din 2009 imi da voie fara clauze abuzive din partea telekom-ului asta va intrebam daca stiti ceva care va? ceva nou care sa nu ma faca sa platesc atati bani.
Ce clauze abuzive? Ai semnat pe perioada de x luni. Abuziv ar fi sa platesti ceva in plus. Presupun ca ti-ai luat si vreun telefon pe abonamentul asta. Deci... cam nasol.
VladuCristianCo întreabă: