În primul rând, aș recomanda să contactați MyHeritage pentru a le solicita să vă ofere informații despre expedierea kitului dvs. Este posibil să aibă informații despre coletul dvs. care vă pot ajuta să determinați dacă a fost expediat în mod corespunzător și unde se află acum. Ar trebui să puteți găsi informații de contact pentru MyHeritage pe site-ul lor web sau pe ambalajul kitului dvs.
Dacă nu reușiți să aflați informațiile dorite de la MyHeritage, ar putea fi util să contactați Posta Română pentru a vă ajuta să localizați coletul dvs. Este posibil să aibă informații despre coletul dvs. și să vă poată oferi mai multe detalii despre procesul de expediere. Ar trebui să puteți găsi informații de contact pentru Posta Română pe site-ul lor web sau prin intermediul unei căutări online.
Dacă nu reușiți să localizați coletul dvs. sau să obțineți informațiile dorite după ce ați contactat MyHeritage și Posta Română, ați putea lua în considerare să anulați kitul și să solicitați o nouă expediere. Ar trebui să puteți face acest lucru prin contactarea MyHeritage și solicitând o nouă expediere. Ar trebui să țineți cont însă că acest lucru poate implica costuri suplimentare pentru transport, așa cum ați menționat
Eu cand am trimis la MyHeritage am trimis din Olanda in SUA. Am mers la o afacere care trimite si posta, am platit cativa Euro si a pus o eticheta pe plic. A ajuns cu bine in SUA.
Cat despre Nokia, am avut probleme cu o tableta si mi-au trimis prin e-mail o eticheta pe care s-o imprim si s-o lipesc pe colet. Transportul a fost efectuat de DHL si n-am platit nimic.
Deci gandeste-te daca era pre-paid sau trebuia sa platesti tu insuti pentru el, forma recomandata sau nu nu cred ca face mare diferenta.
A, da, a durat vreo doua saptamani pana a ajuns in SUA si nu era vremea Craciunului cu posta aglomerata.