| UnknownDude1x a întrebat:

Salutare, prieteni!

Intrebarea este legata de garanția produselor nealimentare de la LIDL/Kaufland.

Daca achiziționez un produs nealimentar (ca de exemplu o sculă electrică), iar pe bonul de achiziție apar și alte produse înafara sculei in sine (cu alte cuvinte nu fac bon separat pentru sculă), presupun că garanția există si e emisă in baza bonului chiar dacă pe acesta se regasesc si alte produse.
Sau mă înșel?

Mulțumesc!

Răspuns Câştigător
| gabrielcosmin1989 a răspuns:

În general, garanția produselor nealimentare se acordă pe baza bonului de achiziție. Prin urmare, dacă achiziționați o sculă electrică și alte produse în același timp și aveți un singur bon de achiziție, atunci garanția ar trebui să fie valabilă pentru toate produsele achiziționate.
Este important să verificați termenii și condițiile garanției pentru a vă asigura că îndepliniți toate cerințele necesare pentru a beneficia de aceasta și să păstrați bonul de achiziție pentru a putea face valabilă garanția în cazul în care aveți probleme cu produsul.

In cazul in care aveti probleme cu produsul, este recomandat sa va adresati direct la magazinul LIDL sau Kaufland si sa le prezentati bonul de achizitie. Ei va vor putea oferi mai multe detalii despre cum sa procedati in cazul in care doriti sa va valorificati garanția.

5 răspunsuri:
| darrio2007 a răspuns:

Trebuie sa pastrezi bonul chiar daca pe langa acel produs apar si altele. Ai dovada datei cumpararii la acea scula electrica.

| sierra1 a răspuns:

"pentru sculă), presupun că garanția există si e emisă in baza bonului chiar dacă pe acesta se regasesc si alte produse"

corect!

| VoidEternal a răspuns:

Da, indiferent ce alte produse ai pe bon, el reprezintă garanția pentru produsele la care e cazul de garanție.

| helpforyou a răspuns:

Desigur ca exista acea garantie in baza bonului fiscal. Asta daca de la informatii nu ti-au dar o garantie individuala.

| Mokhsa a răspuns:

Garantia cu bonul e vrajeala. Te duci si ceri garantia in sine.