Deci un rezervor de benzina este obligatoriu sa-l arzi fara a taia ceva cu drujba! Apoi poti taia cate putin dar fara a-l forta prea tare... sau faci cum zice in descriere: 3 rezervoare si atunci nu vei avea probleme!
Sa-ti explic rodajul acum: Motorul drubei este nou, adica zero functionare, in cazul asta interiorul motorului nu este finisat atat de bine cat ar trebui pentru motor ca nu se poate asa ca acest finisaj se realizeaza cu motorul pornit dar in gol, asta se cheama rodaj!
Daca nu faci acest rodaj, motorul nefiind finisat destul pe interior, pistonul nu aluneca usor si ar putea sa se agate segmentii in timp de functionare, acestea se vor rupe, vor zgaria interiorul motorului si atunci acel motor il poti arunca la gunoi!
De aceea atentie mare la rodaj: motorul sa mearga la relativ iar din cand in cand mai tragi de acceleratie putin ca pistonul sa-si faca cursa pana la capat, asa finiseaza tot motorul nu doar o parte!
Deci cam asa sta treaba cu rodajul acum tine de tine cate rezervoare vei folosi pentru rodaj!
Un lucru insa sa tii minte: motorul va fi rodat si va ajunge la capacitate maxima dupa aproximativ 2-3 saptamani muncind zi de zi cu ea! Pana atunci nu-l forta prea tare ca nu-i face bine!
Exact asta am auzit si in alte parti. Desi dupa cum ziceam, in multe alte parti se zicea opusul si nu mai stiam care ar fi linia de mijloc in toata treaba asta cu rodajul.
Pai nu trebuie sa fii expert ca sa-ti dai seama ca ce am zis eu este corect! Nici eu nu stiam pana am dat de un expert in motoare care dadea explicatii, imediat am stiut ca spune adevarul si stie ce zice! Acum tu decizi daca crezi sau nu, eu doar mi-am zis parerea! Bafta!
Analizand dintr-un punct de vedere logic si tinand cont ca am mai auzit asta si de la altii, tind sa cred ca stii ce spui iar informatia in sine e corecta.
2, 2 rezervoare jumatate, turatii slabe, lemne subtiri, de preferat salcam. Daca e drujba ruseasca nici nu-ti mai trebuie rodaj, te duci si tai lemne cum da surdu in clopote de la prima tragere.