| FataCuChitaraMunților a întrebat:

Salutări! Am mers astăzi la bancă să iau cardul și am încercat să trimit un mesaj pentru a primi codul PIN, dar nu a mers. Am încercat și mai târziu, dar tot nu a mers.A mai întâmpinat cineva problema asta? Și dacă da, se poate face ceva?

3 răspunsuri:
| Furnicuta000 a răspuns:

De obicei mesajul se trimite in incinta bancii ca sa te ajute personalul in caz ca e vreo problema. Daca nu merge mergi la banca si se rezolva

| CristianCRS a răspuns:

Ce a spus Furnicuta000 sau suna la call center-ul băncii si vezi ce opțiuni ai, dacă nu îți place sau nu vrei să vorbești la telefon ii poti contacta pe mail dar eu am rezolvat mereu mai repede scriind un mesaj pe Facebook Messenger.

| Lucian4 a răspuns:

Noul cod PIN nu se trimite clientului prin mesaj! E o lipsa de securitate si credibilitate din partea bancii. Se trimite clientului prin posta intr-un plic separat de cel al cardului