| Walhalla a întrebat:

Salve! Vreau sa cumpar un telefon de pe okazii,dar pentru ca nu am inca niciun calificativ, vanzatorul nu il vinde decat prin plata transportului in avans..Insa nu stiu ce inseamna asta concret...Inteleg faptul ca eu trimit primul banii,dar daca el nu mai trimite telefonul.Explicati-ma, va rog.

2 răspunsuri:
| eandopuncttk a răspuns:

Telefon de pe okazii? am intalnit un caz fericit. cumparase nu stiu ce nebunie de gps. si a primit o cutie (cutia gps-ului respectiv) dar in cutie era rahat de caine uscat si un patent ruginit. asa ca, ia si gandeste putin inainte sa o comiti happy

| Okaziiro a răspuns:

Buna ziua,

In momentul introducerii unui articol pe site, vanzatorul are posibilitatea de a stabili politica de trimitere si de retur a produsului. Este necesar sa verificati acest lucru in cadrul sectiunii "Modalitati de livrare si plata" din partea inferioara a paginii produsului. In momentul in care plasati comanda in cadrul unui produs, va angajati sa respectati conditiile utilizatorului inscrise in sectiunea mentionata anterior.

Plata prin avans reprezinta plata ce se efectueaza inainte ca vanzatorul sa trimita produsul cumparatorului. Okazii.ro recomanda tuturor utilizatorilor sa aleaga produsele marcate cu Garantia de Livrare sau, in cazul in care acestea nu fac parte din program, sa solicite vanzatorului Garantia de Livrare. Acest serviciu este gratuit, se activeaza instant pentru vanzatorii Okazii.ro si ii asigura pe cumparatori de primirea produsului corespunzator sau de returul sumei de bani achitata. In cazul in care articolul nu este conform descrierii facute pe site, utilizatorul poate solicita returnarea articolului in termen de 3 zile lucratoare de la primirea acestuia. In aceasta perioada contravaloarea produselor achizitionate prin intermediul Garantiei de Livrare este blocata intr-un cont intermediar, detinut de catre Okazii.ro. Daca in acest interval cumparatorul nu reclama conformitatea produsului cu descrierea de pe site, banii sunt deblocati si transmisi mai departe vanzatorului.

Un utilizator mai poate alege si primirea articolului cumparat prin Predare personala sau la punctul de livrare Okazii.ro din cadrul Magazinului Domo aflat in incinta Baneasa Shopping City, Bucuresti. Astfel se asigura faptul ca produsul pe care utilizatorul il achizitioneaza este cel dorit si tranzactia se incheie numai daca articolul corespunde calitatii si caracteristicilor pe care vanzatorul le-a furnizat in anunt.

Totodata, Okazii.ro vine in spirijinul cumparatorilor si prin intermediul Departamentului Asistenta Clienti. In cazul in care doriti asistenta in activitatea desfasurata pe site, ne puteti contacta pe adresa suport@okazii.ro sau la numarul de telefon 0374652944 de luni pana sambata între orele 9:00-21:00.

O zi placuta,
Okazii.ro