Rămâne 14 zile în depozitul firmei de curierat, timp în care vor încerca ei să te contacteze cel puţin o dată (dacă ai numărul de telefon trecut pe comandă) iar apoi se va returna expeditorului... Încercă totuşi să-i contactezi tu, pentru a le comunica când pot să te găsească acasă...
Contacteaza firma de curierat si stabileste o intalnire. De regula lasa o instiintare la adresa si il mai tin 2-3 zile, apoi il restituie la expeditor.
Agentia care se ocupa de comanda ta va lua legatura cu cine l-a trimis sa vada ce se intampla cu tine (de ce nu l-ai primit) apoi se rezolva treaba daca te vor suna pe alt numar ori te suna cel care a trimis coletul sa iti zica unde trebuie sa mergi ca sa-l ridici sau la ce ora trebuie sa fi acasa.
Depinde de fiecare firma...se mai incearca o data livrarea, se notifica printr-un mesaj sau un biletel la usa, se pastreaza timp de 5 zile dupa care se face retur in cazul in care clientul nu raspunde