Ăla care nu se plânge că e de învățat și nu se complace în mediocritate... Că în orice alt domeniu de altfel.
Cand nu iti place nici sa inveti si vrei bani fara prea mult efort, cam asa este.
Nu suntem deloc de accord. Dar deloc. Trebuie doar sa muncești. Și nu e deloc foarte greu.
Un programator incepe cu 3000 și ajunge lejer lejer la 10.000-15.000 dar bineînțeles nu plângându se că are de învățat.
Un economist poate lua lejer 10.000 după 5-6 ani de experiență.
Să fii un instalator bun, să știi să pui faianță sa fii un electrician bun scot bani cu sacul.
Să fii inginer priceput, arhitect, medic căcălău bani.
Trebuie doar sa nu fii leneș. Atât tot.
Da si eu sunt de acord ca programatorii ajung dar nu lejer lol )ce programator ajunge la 10 000 multi nu ajung nici la 7000
Pai tu nu ai inteles ceva, omu..nu prea vrea sa munceasca de fapt.
Gaseste nod in papura la orice job.
Daca la programatori el gaseste probleme, care e cea mai bine platita, damite la alte joburi mai prost platite?
La programare daca-ti place, nu e greu deloc, merge snur, nu e asa de mult de invatat ca la inginerie unde ai n materii f grele care trebuie sa le stii brici.
Programarea in cateva luni se invata.
Dar na, asta e.
Daca ii zici de medicina o sa te ia ca vaaaai inveti atatia ani si te trimite ca doctor nu stiu pe unde.
Daca zici de profesor, o sa-ti zica ca isi bate capu cu toti elevii si e stres si nu iei mare lucru.
Daca zici ce instalator, etc, o sa zica ca e munca grea si murdara.
Inginer si arhitect, e mai tare de invatat ca la programatori, si asa mai departe.
Ăla care nu se plânge că e de învățat și nu se complace în mediocritate... Că în orice alt domeniu de altfel.
Da, dar ai început de la început cu fantezia că e greu. Și de vină, bineînțeles, e oricine altcineva, țara, meseria, nivelul de salarizare, numai tu nu ai nici o vină pentru ceea ce o să urmeze.