| catalin542000 a întrebat:

Toate masinile porsche panamera din 2010 pana în 2014 cu motoare de 4.8 benzina de 500, 550cp au cutie automata PDK?

Exista cumva posibilitatea sa nu menționeze scris pe volan PDK dar mașină sa aibă transmisie PDK?

Dacă nu, dacă este diferența dintre un PDK și una normala?

1 răspuns:
| relian a răspuns:

Transmisii automate sunt doar cateva companii care fac, nu te gandi ca le fac producatorii de masini, ca le face Prsche, sau Mercedes, nici pomeneala.
Panamera nu vin toate cu DCT sau PDK in germana, la unele pun, la altele nu, cred ca pun la cele sport, sau care au ceva mai multa performanta.

Sigur nu toate panaramele au DCT laughing
Daca este diferenta intre DCT si Automatic Transmission? Da este diferenta, DCT sau Dual Clutch Transmission, este ultima generatie de transmisii, sunt cele mai bune care exista la ora asta pe piata, is cele mai performante, si masinile gen Maserati, Ferari, lamborghini asa folosesc, de cand aparu aceste transmisii, nu mai pune nimeni pe masinile astea transmisii manuale, poate doar sa ceri tu asta, desi nu cred ca accepta fabrica, pentru ca DCT astea is net superioare oricarei cutii cum zic oamenii, manuale.

Dar pentru tine, sau pentru multi este f buna transmisia Automata, asta era pana sa iasa asta DCT cea mai buna.
Nu te gindi ca au toti si de asta laughing is foarte multe masini care au tot felul de desene animate ca transmisii, mai ales in Europa si Asia, toate ideile naspa au fost puse in practica si multi au masini, spun ca ar avea Automate cu transmisie de asta, dar habar nu au cu ce merg laughing

Deci DCT sau PDK ce spui tu, are ceva in plus fata de una Automata, are un ambreaj dublu, asta asa in mare, schimba vitezele foarte r apid si f usor comparativ cu orice alta transmisie.

Ca Diferenta daca intelegi ceva mecanica
-Transmiaia Automata, are un ambreaj umed, adica ceva turbine intr-o carcasa ermemtic sudata, care nu cupleaza intre ele, si ceva placi de frictiune ca la ambreajul clasic, dar care stau in fluid.
La fel acele turbine sunt invartite si transmit miscarea de la una la alta prin acel fluid, de la motor la transmisie

-DCT, sau cu dublu ambreaj, nu te gindi ca are 2 ambreaje ca la cutia clasica cu disc de presiune, cu frictiune, arcuri si etc, nici vorba.
Este un ambreaj nou, are roti dintate care cupleaza direct, toate stau in fluid hidraulic, sau ulei de transmisie cum zic unia, doar ca are doua seturi de roti dintate, care cupleaza hidraulic, deci tot automat, pentru anumite viteze

Pentru tine nu-i nici o diferenta intre cele doua transmisii, adica no sa simti tu, sau sa observi vreo diferenta, asa ca daca masina are Automata este f buna aia, daca are de asta DCT atunci este si mai buna, doar ca tu no sa vezi, no sa spui, da se vede de pe Luna diferenta.
Tu folosesti o masina normal de colo colo, nu rupi norii sau soseaua cu masina, sa spui te duci la curse.

Eu am mers cu masina cu transmisie DTC, am avut una, Audi A6, am mers citiva ani, dar nu am vazut nici o diferenta fata de cele Automate.
Ba mi se pare ca junghiul meu de BMW seria 3 din 2014 cu acelasi motor de 2 litri e mai rapida ca aia Audia ce avea DCT, mie asa mi se pare.
Vezi cand faci referire la aceste transmisii trebuie neaparat sa scrii cu A nu cu a pentru ca si DCT este tot automata, dar nu-i Automata intelegi?

Este vorba de nume, Automata este numele unei transmisii, iar automate, se refera ca schimba vitezele ele singure, si DCT este tot automata, dar nu-i Automata laughing