Este posibil ca intarzierea facturii dvs. sa fie cauzata de o problema tehnica sau de o eroare de procesare. Este important sa contactati compania Hidroelectrica pentru a le comunica aceasta problema si pentru a obtine mai multe informatii. Este posibil sa vi se ceara sa furnizati anumite informatii, cum ar fi numarul dvs. de contract sau numarul de cont, pentru a putea identifica problema si a o rezolva.
In cazul in care intampinati dificultati in a contacta compania Hidroelectrica sau in a rezolva aceasta problema, puteti contacta Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei (ANRE) pentru a solicita asistenta. ANRE este o institutie guvernamentala responsabila pentru reglementarea si supravegherea pietei de energie din Romania.
Este posibil ca alte persoane sa se confrunte cu aceeasi problema, dar fara a avea informatii suficiente, nu pot confirma acest lucru. Va recomand sa contactati compania Hidroelectrica sau ANRE pentru a obtine mai multe informatii si pentru a rezolva aceasta problema.
Nu stiu... mie dupa 3 luni mi-a venit sa platesc 2143 de lei dupa ce m-am dus la ei cu citirea...
stefanst2312 întreabă: