anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

UNDE POT GĂSI meditator engleza Bucuresti foarte foarte ieftin?

10 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Apeleaza la prietenii tai de pe FB si Instagram, poate se ofere cei care stau pe langa tine, ca nu va veni nici un meditator din capatul tarii, sa faca ore cu tine.
Nu mai spun ca sunt profesori care fac meditatii cu mai multi elevi deodata si care percep plata impartita intre copii, adica foarte-foarte ieftin, asa cum vrei tu.

| RxTx a răspuns (pentru Violleta2022):

EU AM DE DAT DOUĂ EXAMENE ÎN LIMBA ENGLEZĂ SCRIS AU 50 DE ÎNTREBĂRI DIN CARE AM VOIE SĂ GREȘESC MAXIM 2 ÎNTREBĂRI și există întrebări care au chiar și 3 răspunsuri corcte.
Am cumpărat o carte cu 5000 ede întrebări posibile dintre care este posibil să îmi pice 50 la examen.
am să zicem 1 minut pentru a răspunde la fiecare întrebare dintre 50 de întrebări.
Testul este grilă
de asta depinde viitorul meu

Eu sunt un foarte bun profesionist din punct de vedere profesional am căcălău măria ta de diplome chiar și echivalate în Anglia
Dar asta totuși nu îmi dă voie să muncesc propriuzis în acea țară
Eu pot să lucrez să îmi exersez profesia doar după ce obțin un card ECS si unul CSCS dar cel mai important este ECS

| Violleta2022 a răspuns (pentru RxTx):

Sunt 2 teste internationale de limba engleza, care se sustin in tara si sunt valabile peste tot in lume: IELTS si Cambridge.
Inscrie-te la unul din ele si ia-ti examenul, ca asta este intr-adevar important.

| RxTx a răspuns (pentru Violleta2022):

Pe mine mă interesează doar să iau examenul de PROTECȚIA MUNCII
eu sunt deja calificat super calificat multi calificat cu o robă de diplome in multe domenii.
Problema mea este că mie îmi trebuie neapărat acestă legitimație care se numește ECS
care îmi dă voie să muncsc la curent electric până la 1000volți