| Alesandraas a întrebat:

Vă rog să mă ajutaţi cu un răspuns cât mai repede!
Am o tabletă primită în urma unui abonament la Orange, doar că de ieri am observat că nu se mai încarcă, ieri nu am fost toată ziua acasă şi am impresia că sora mai mică a umblat la ea şi ia tot scos şi băgat la loc încărcătorul, asta ducând la ruperea unui picioruş din interiorul tabletei unde face contact cu încărcătorul.
Vreau să ştiu cum pot rezolva asta, dacă o duc la Orange presupune ceva costuri rezolvarea problemei sau nu, că înccă nu a reînoint abonamentul.

Aştept răspuns, vă mulţumesc! :*

Răspuns Câştigător
| OrangeHelper a răspuns:

Salut,
In situatia de fata va trebui sa mergi cu tableta, impreuna cu factura de achizitie si certificatul de garantie, intr-un magazin Orange Shop pentru a fi trimis in service. Daca defectiunea a survenit ca urmare a unui soc mecanic, reparatiile se vor realiza contra cost.

Cu prietenie,
Orange Helper

| Alesandraas explică (pentru OrangeHelper):

Bună.
Nu, defecţiunea nu e în urma unui şoc. Eu luni nefiind acasă, am lăsat tableta pe birou, având o soră mai mică şi aceasta a umblat la ea şi cred că a băgat mufa de la încărcător invers, că se vede forţat şi asta a dus la ruperea picioruşului din interior.
Am să merg cu ea la Orange.
Mulţumesc!

3 răspunsuri:
| mgtow a răspuns:

Da trebuie sa platesti reparatia. Nu stiu daca se poate inlocui mufa, probabil vei fi nevoita sa platesti alta tableta sau sa-i dai in cap copilei cu ea. Nu ziceam in serios sa-i dai in cap dar data viitoare lasa lucrurile de valoare undeva sa nu puna mana copii mici.

| RoIT a răspuns:

Da poti daca ai luat-o de curand ai grantie.
Se rezolva gratuit!