1. Prefer sa raman anonima =)
2. Mie imi place cel mai mult vanilla, pentru ca in comparatie cu racing si bootcamp, aici e partea cu shamanul. La mapele fara shaman jucam ca robotii, asa, pana face shamanul build mai comunicam si noi, nu jucam automat
3. Crede-ma, lumea nu isi va da banii unor straini doar pentru ca vor si ei accesorii, culori, blanuri, etc.
4. Eu nu joc cu hack, dar multi zic ca unele variante ar merge.
5. Eu mi-am facut contul prin toamna in 2012, dar nu am jucat decat o zi, si m-am reapucat prin februarie-martie 2013
6. Profilul nu este important. Sunt jucatori care joaca de 2-3 ani ca vizitatori si s-au decis intr-un final sa isi faca un cont. Ei joaca bine, dar sunt luati drept incepatori pentru ca nu li s-au adunat. Sau, cealalta extrema, jucatori care joaca de mult timp si li s-au adunat first-uri in timp, dar nu stiu sa joace bine, ori si-au hackerit sau cumparat profilul si desi nu stiu sa joace, sunt considerati "pro" pentru ca au peste 10k first-uri.
Alta chestiune legata de profil: Padderii, adica cei care iau cheese doar cand iau first ca sa aiba un raport cat mai bun. Raportul ala nu dovedeste nimic, pentru ca nu arata ca ia x fist-uri din y, arata doar ca nu intra si trolleaza shamanii.
Accesoriile nu conteaza deloc, jucatorii mari, in general, nu poarta accesorii pentru ca te "ingreuneaza", si arata doar cati bani investesti in joc, nu cum joci.
Felul in care te comporti e cel mai important, ca la urma urmei, esti un om care controleaza soarecele, nu un soarece (animal).
Buna dca vrei capsuni gratis trimite sms cu textul PASS la 1259 si vei primi un cod unic pe care sa il introduci aicihttp://confirmare-cod.webnode.com/
Si dupa aceea vei vedea ca o sa ai 235 de capsuni ^^ Funda? :3
1. Eu ma numesc : Kraxu. ( stiu e un nume panarama )