Producatorul si vanzatorul garanteaza numai pentru functionalitatea hardware si software (ce tine de sistemul de operare si drivere) a dispozitivului.
Pentru informatiile personale aflate pe laptop, tu esti cel care care sa te asiguri ca le pastrezi in siguranta, pe medii de stocare externe (cd / dvd, hard extern).
Recuperarea datelor prin softuri specializate e o operatiune separata de garantie, de aceea e supusa unor costuri suplimentare.
Tu ai dus in service un laptop cu hard defect, iar ei sunt obligati sa-ti schimbe hardul.
Daca era vorba de orice alta operatiune care nu afecta datele tale, fii convins ca primeai laptopul reparat, cu informatia ta neatinsa.
Fiind vorba de un hard, orice defectiune a acestuia poate cauza si pierderea datelor.
Eu am pierdut 80 de gb continut personal de pe un hard, iar recuperarea datelor a fost imposibila.
Fiind in garantie, am primit alt hard, dar am avut grija ca pe viitor acest incident sa nu se mai repete.
EnacheMarianEmil întreabă: