anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Care e toata faza in jocurile Assassins Creed ( dau ex in Assassins Creed 1 sau Assassins Creed 3 - numai pe acestea le-am jucat )
Dc e vorba despre un tip care isi aduce aminte?
Care e povestea?
Dau funda!

1 răspuns:
| raresbarbier a răspuns:

Assassin's Creed
În septembrie 2012, barmanul Desmond Miles e răpit de către "compania farmaceutică" Abstergo Industries pentru a fi folosit ca și subiect în aparatul Animus, care poate citi și reda amintirile genetice ale strămoșilor. Doctorul Warren Vidic dorește să descopere amintirile unui strămoș al lui Desmond pe nume Altaïr Ibn La-Ahad, membru al sectei Hashshashin, pe vremea celei de-a treia Cruciade în Țara Sfântă. La început, Desmond are dificultăți în folosirea aparatului, dar în cele din urmă se obișnuiește cu acesta și retrăiește importante evenimente din viața lui Altaïr, pe parcursul următoarelor zile. În prima amintire retrăită, Altaïr, împreună cu alți doi asasini, sunt trimiși în Templul lui Solomon din Ierusalim pentru a recupera un artefact cunoscut sub numele de Piece of Eden (Bucată din Eden), dar e oprit de către Robert de Sablé, Mare Maestru al Cavalerilor Templieri, inamicii principali ai asasinilor. În încercarea de a fura artefactul de la Templieri, Altaïr încalcă toate cele trei reguli din Crezul Asasinilor ("Păstrează-ți tăișul armei departe de carnea nevinovatului", "Ascunde-te din vederea inamicului" și "Nu pune în pericol Frăția"). Acesta încearcă să îl ucidă pe de Sablé, dar nu reușește, fiind prins de brațe și aruncat afară din templu, ceilalți doi asasini rămânând prinși înauntru și nevoiți să se lupte cu Templierii pentru a scăpa.

Altaïr se întoarce la fortăreața asasinilor din Masyaf, dar e urmărit de către Templieri care devastează satul, dar sunt în cele din urmă alungați cu ajutorul unei capcane pregătite de Asasini. Al-Mualim (Învățătorul), liderul clanului Asasinilor îl retrogradează pe Altaïr la gradul de Novice, cel mai jos rang din cadrul clanului, dar îi dă șansa să își recâștige poziția, cu condiția ca acesta să respecte Crezul în misiunile viitoare. Al-Mualim îl însărcinează pe Altaïr cu asasinarea a nouă persoane importante din Țara Sfântă, în orașele Ierusalim, Acra și Damasc. Fiecare victimă e bazată pe personaje istorice adevărate, din jurul anului 1191d.Hr.: Majd Addin (Regent al Ierusalimului), Garnier de Nablus (Mare Maestru al Ordinului Cavalerilor Ospitalieri), Jubair al Hakim, Abu'l Nuqoud (cel mai bogat om din Damasc), Marele Maestru Sibrand al Ordinului Teutonilor și William V din Montferrat (Regent de Acra).

Altaïr își duce la bun sfârșit fiecare sarcină, aflând cum fiecare dintre victimele sale are legături cu Robert de Sablè și Templierii săi, care intenționează să folosească Piece of Eden pentru a controla Țara Sfântă și a aduce pace, luându-le oamenilor libera voință. Acesta află că de Sablè, profitând de asasinatele Frăției, care au adus pierderi atât de partea Cruciaților cât și de partea Sarazinilor, intenționează să convingă cele două tabere să se alieze împotriva noului inamic comun, Hashshashin. Altaïr îl ucide în luptă pe de Sablè în fața regelui creștin Richard Inimă-de-Leu, dar nu reușește să îl convingă pe acesta că sfârșitul războiului ar fi benefic ambelor armate. În ultimele sale cuvinte, Maestrul Templierilor îi dezvăluie lui Altaïr că stăpânul său, Al-Mualim, este el însuși un Templier și că acesta s-a folosit de Altaïr pentru a îi elimna pe toți ceilalți, pentru a folosi puterea Piece of Eden și a conduce Țara Sfântă de unul singur. Altaïr se întoarce la Masyaf, unde găsește toți sătenii și majoritatea Asasinilor într-un fel de transă, toți slăvind numele lui Al-Mualim.

În drumul său spre fortăreață, Altaïr este atacat de un grup de Asasini care încearcă să îl ucidă, dar e salvat de către Malik (rafiq-ul biroului Asasinilor din Ierusalim) și un grup mic de Asasini care au scăpat de sub controlul mintal al artefactului. Altaïr ajunge în grădina castelului, unde Al-Mualim folosește puterea Piece of Eden pentru a-l imobiliza și a-i dezvălui adevărata putere a artefactului și planurile sale bolnave. Altaïr reușește să reziste iluziilor create de către Al-Mualim și îl învinge pe acesta în luptă. Altaïr încearcă să distrugă artefactul, dar acesta se activează, proiectând o imagine holografică a pământului, arătând locația celorlalte comori Piece of Eden. Altaïr se hotărăște să nu distrugă obiectul, ci să îl studieze mai mult timp, dorind să afle mai multe despre originea acestuia
Assassin's Creed III
În Assassin's Creed III Desmond începe a căuta cel de-al treilea Măr al Edenului întru cât în fiecare joc din serie de până atunci adică în Assassin's Creed respectiv Assassin's Creed II acesta a fost obiectivul lui Desmond și anume de a căuta aceste Mere ale Edenului. Obiectivul și-l stabilește în finalul primului joc din serie și se sfârșește la finalul seriei. Desmond și gașca sa află că acest ultim Măr al Edenului pe care îl mai au de găsit se află în satul lui Rathonhaketon un tânăr amerindian parte a tribului Mohawk.

Ratohnhaketon era un tânăr deosebit față de ceilalți din tribul său nu doar datorită abilităților sale dar și pentru faptul că mama și tatăl său, nu aparțineau unei singuri culturi. Mai exact spus mama sa era parte a tribului Mohawk, iar tatăl său era un britanic ajuns în America sau noua lume cu anumite scopuri. Înnainte de a ajunge în pielea lui Ratohnhaketon, Desmond intră în pielea tatălui lui Ratohnhaketon care se numea Haytham Kennway cu ajutorul unui portal similar Animusului găsit într-un templu unde se credea că unul dintre așa zisele Mere ale Edeneului există.

Desmond are o scurtă viziune despre o asasinare executată de Haytham la ce pare a fi o sală de operă oferită de portal. Desmond crede că această viziune i-a fost arătată de o imagine holografică a zeiței Iuno cu care a mai intrat în contact încă de la începutul evenimentelor din Assassin's Creed II, deci fiind o aparență familiară lui. Desmond o dată ce are viziunea leșină. Echipa se hotărăște să asambleze Animusul, dezpachetându-l rapid pentru a îl pune pe Desmond așezat pe el pentru a îl putea restabiliza exact ca în cazul întâmplărilor din Assassin's Creed Revelations dar și ca acesta să nu piardă conexiunea cu templul după cum spuneau aliații lui. Desmond astfel își revine și continuă să vadă ce tatăl lui Ratohnhaketon făcea. Prima dată când află de acesta, vede perioada în care trăia și se lămurește asupra subiectului, Desmond nu știa încă de existența lui Ratohnhaketon, aflând mai târziu din memoriile lui Haytham de acesta.

Este notabil aici faptul că Desmond intră în pielea tatălui lui Ratohnhaketon înnainte ca acesta să cunoască pe mama sa sau să ajungă în America, mai concret spus Desmond începe să viziteze memoriile tatălui lui Ratohnhaketon încă din perioada când acesta era pe o navă ce plecase din Marea Britanie înspre noua lume, mai exact spre orașul Boston care este și în lumea reală una din primele colonii ale Americii. Astfel descoperă Desmond că Haytham era parte a ordinului cu care asasinii se războiau de secole și anume Ordinul Templierilor. Pe lângă cele precizate, Desmond află că tatăl lui Ratohnhaketon încearcă să îi dea impresia viitoarei mame a lui Ratohnhaketon că ține la ea doar pentru interesul frăției din care făcea parte neimplicând niciun fel emoțiile sale. Haytham dorește să facă asta prin eliberarea acesteia și a tribului ei de către imperialiștii britanici. Ceea ce nu bănuia ea e că totul era pus la cale de Haytham și ordinul lui pentru a îi da impresia că ține la ea.

Toate acestea, Templierii le făceau cu un singur scop și anume să pună mâna pe acest Măr al Edenului cumva aflând că se află fie în zona satului tribului ei, fie pe undeva prin preajmă și sperând că ea îi va aduce la obiectul mult așteptat de atâta timp întru-cât credeau că ea știe unde e. După câteva misiuni în care jucătorul intră în pielea lui Haytham prin memoriile lui Desmond în sfârșit ajunge la prima memorie în care Ratohnhaketon e prezent. În această memorie Ratohnhaketon e un copil ce își vede fără girji de copilăria sa fără a își face prea multe probleme. Într-un anumit timp tot ce cunoștea el este distrus de Charles Lee inclusiv mama lui este omorâtă în acest proces. Ratohnhaketon jură să își răzbune mama prin găsirea și asasinarea acestuia.

Rathonhaketon este un asasin de originea vechiilor civilizații amerindiene, mai exact spus Rathonhaketon este parte a tribului de amerindieni Mohawk. Rathonhaketon are un rol important în poveste deoarece el este ultima "piesă" de pe tabla de șah care mai are să își joace rolul în marele destin pus asupra liniei sale genealogice de către civilizația Celor ce au venit întâi. Civilizația celor ce au venit întâi în universul fictiv al seriei este civilizația ce a creat omenirea. După crearea acesteia, Cei ce au venit întâi s-au decis să practice sclavia asupra oamenilor pentru a îi folosi oamenii pentru diverse munci în folosul lor tratându-i ca pe animale. Datorită unor serii de incidente au fost anumiți oameni care au reușit să scape de aceste întâmplări nefericite de care omenirea a avut parte. Acești oameni au fost chiar Adam și Eva despre care se vorbește în capitolul din Geneză din Biblie. Seria Assassins Creed a avut mereu la bază istoria omenirii dar și mitologia sa drept urmare a acestui lucru nici Assassin's Creed III nu face excepție de la această regula astfel putem enumera personalități de seamă din Noua Lume a Americii cu care strămoșul lui Desmond se întâlnește. Printre acești oameni putem enumera pe Benjamin Franklin sau George Washington, primul președinte al Americii care joacă un rol cheie într-una din misiuni.

La fel cum au facut-o ceilalți strămoși ai săi Altair ibn La Ahad și Ezio Auditore da Firențe, primul fiind protagonistul principal al primului joc din serie iar al doilea protagunistul celui de-al doilea joc din serie căruia i se dedică o trilogie individuală. Desmond află pe parcursul acestui joc de la Rathonhaketon cum să oprească sfârșitul lumii. Ce pare destul de ciudat și surprinzător din partea lui Ubisoft este că la sfârșitul jocului nu ne permite nicio opțiune de alegere.