Acestea sunt toate API-uri grafice. OpenGL vine de la SGI, precum şi Sincer de la Microsoft.Aceste două API-uri au aceeaşi funcţionalitate, dar utilizare stabilite funcţie diferită.
DirectX este doar nativ cunoscut Ferestre OS (sistem de operare şi, probabil, Xbox), în timp ce OpenGL este un standard industrial, care este utilizat la scară largă, cum ar fi mediul, de asemenea, Unix si Windows. DirectX este "all in one", API, care se ocupa de o mulţime de lucruri, nu numai ca grafică OpenGL, dar, de asemenea, sunet (DirectSound), Force feedback-ul de intrare (DirectInput), etc couterpart de OpenGL în DirectX este Direct3D.
Acestea sunt toate API-uri grafice. OpenGL vine de la SGI, precum şi Sincer de la Microsoft.Aceste două API-uri au aceeaşi funcţionalitate, dar utilizare stabilite funcţie diferită.
DirectX este doar nativ cunoscut Ferestre OS (sistem de operare şi, probabil, Xbox), în timp ce OpenGL este un standard industrial, care este utilizat la scară largă, cum ar fi mediul, de asemenea, Unix si Windows. DirectX este "all in one", API, care se ocupa de o mulţime de lucruri, nu numai ca grafică OpenGL, dar, de asemenea, sunet (DirectSound), Force feedback-ul de intrare (DirectInput), etc couterpart de OpenGL în DirectX este Direct3D.