Aging x (unde x este on sau off): Simsii nu imbatranesc
deleteAllCharacters: Stergi toti simsii din unghiul camerei vecinilor
exit: inchizi consola
expand: Maresti consola
help: Lista tuturor codurilor
help x (unde x este codul cautat): Afiseaza informatiile codului dorit
kaching: +1000 Sim bucks
motherlode: +50000 Sim bucks
StretchSkeleton: Modifici talia simsilor
vsync x (unde x este on sau off): Activezi sincronizarea pe verticala
boolprop displayNeighborhoodRoadsWithModel (True/False): Activezi/dezactivezi podurile din vecinatate
boolprop displayNeighborhoodProps (True/False): Activezi/dezactivezi imobilele din vecinatate
boolprop objectShadows (True/False): Activezi/dezactivezi umbrele obiectelor din exterior
boolprop displayNeighborhoodRoads (True/False): Activezi/dezactivezi drumurile din vecinatate
boolProp guob (True/False): Activezi/dezactivezi umbrele obiectelor din interior
boolprop displayNeighborhoodWater (True/False): Activezi/dezactivezi sursele de apa din vecinatate
boolprop displayNeighborhoodFlora (True/False): Activezi/dezactivezi copacii din vecinatate
boolprop carsCompact (True/False): Activezi/dezactivezi detaliile masinilor din imprejurimi
boolprop renderSelectedSimLevel (True/False): Activezi/dezactivezi functia prin care zidurile nu mai taie simsul selectat
boolProp displayPaths (True/False): Activezi/dezactivezi functia prin care vezi drumurile pe care le iau simsii
boolProp simShadows (True/False): Activezi/dezactivezi umbrele simsilor
intProp maxNumOfVisitingSims 8: Inviti mai multa lume la petreceri
boolProp snapObjectsToGrid true/false: Activezi/dezactivezi functia prin care plasezi obiectele dincolo de grid
social_debug: Previi reactiile sociale
nosound: Dezactivezi sunetul
f: Modul full screen
r[lungime]x[latime]: Alegi rezolutia
w: Modul window
maxmotives: Stare de fericire a personajului selectat
familyfunds (numele de familie al familiei) xxxx: iti da orice suma de bani vrei pentru orice familie de simsi (unde xxxx este suma pe care o doresti).
anonim_4396 întreabă:
AncaLarisaBumb întreabă: