Salut,
După ce rambursezi unu joc, la balanță îți va apărea (14€ în așteptare) 0.04€ < Ceva de genul acesta, după fix 24 de ore acei 14€ vor fi în balanța ta și îi poți utiliza.
Poţi solicita o rambursare pentru aproape orice produs cumpărat de pe Steam—şi din orice motiv: poate că PC-ul tău nu îndeplineşte cerinţele de sistem; poate că ai cumpărat un joc din greşeală; poate că ai jucat un joc timp de oră şi ţi-ai dat seama că nu-ţi place.
Nu contează. În urma unei solicitări trimisă pe help.steampowered.com, Valve va oferi o rambursare pentru orice motiv, cu condiţia ca respectiva solicitare să fie transmisă în cel mult 14 zile de la data cumpărării produsului şi ca produsul să fi fost rulat mai puţin de două ore.
Vei primi o rambursare completă în cel mult o săptămână de la data aprobării. Vei primi banii în Portofelul Steam sau în contul de pe care ai făcut achiziţia, dacă este vorba despre o altă metodă de plată. Dacă, dintr-un oarecare motiv, Steam nu va putea să-ţi trimită banii prin metoda ta iniţială de plată, Portofelul tău Steam va primi integral suma rambursată. (Unele metode de plată disponibile prin Steam în ţara ta pot să nu permită rambursarea unei achiziţii.
***Mai multe informații găsești aici: http://store.steampowered.com/steam_refunds/?l=romanian***