| Bogduu1502 a întrebat:

Hey salut TPU joc top eleven manger in fotbal pe facebook si vreau sa ve intreb ceva: sunt incepator si nu stiu de ce ma bat echipe mai slabe ca mine: am jucatori de 4-5 stele si am formatia: 3-1-3-1-2. P.S. si inca ceva pentru ca sunt incepator si nu stiam la inceput mi-am cheltuit toti tokenii pe jucatori care nici macar numi trebuiau si acum nu stiu cum sa strang si carei faza cu recomandarile adica vreau sa zic ca cei pe care i-am invitat imi apar acum la prieteni in joc si nu mi-a dat niciun token ca sau inregistrat si ca sunt la prieteni la mine nu stiu ce sa fac si cum sa recuperez ce am pierdut pentru ca mai am nevoie de jucatori si peste 10 zile termin sezonul si nici macar nu am tokeni. Va rog mult ajutati-ma sa ma mentin. DAU FUNDA!

Răspuns Câştigător
| PauliucIuli a răspuns:

Prima data ca sa faci tokenuri trebuie sa inchei un contract (drepturi tv) daca esti foarte activ il recomand pe al 2-lea sau daca nu prea intri pe primul dar vezi ca trebuie sa le inoiesti regulat.
A doua oara ...trebuie sa gandesti putin strategic incearca sa iti faci o tactica preferabil 4-4-2 ca sa nu ai surprize SAU un caz mai este ca jucatoriii tai au moralul la pamant si trebuie sa le dai niste rucsacuri de sanatate (alea din stanga sus si poti da maxim 2 per jucator (mai multe nu ai cum si nu are rost)) si mai ai acolo unde pui preturile la bilete, Prime in caz ca castiga(ca sa i stimuleze) (dai doar o data pe sageata si il lasi asa ...sa nu fie pe 0 alea) iar preturile la bilete la inceput le poti pune 4 5 5 2. si sa investesti in facilitatile de langa stadion inclusiv el deoare ce o sa iti mearga Brici de aici in colo

| Bogduu1502 explică (pentru PauliucIuli):