Un desktop murdar te poate împiedica de la finalizarea unui proiect la timp. În loc de concentrându-se pe sarcini importante, s-ar putea pierde timpul organizarea pictogramele de pe desktop, pentru a le face mai ușor de găsit. Birou 365 poate fi folosit pentru a sorta comenzi rapide pe pagini separate, dar funcționalitatea sa este mult mai avansată decât pare. Aplicația funcționează ca un al doilea meniu Start, care este mult mai elegant.
Birou 365 este distribuit ca o aplicație freeware. Fișierul său de configurare este de aproximativ 4 MB și îl puteți instala în câteva secunde, fără înființarea instrumente și servicii suplimentare sau repornirea computerului. Aplicația funcționează pe toate platformele moderne de Windows, fără nici un impact semnificativ asupra performanței computerului.
Vei aprecia cu siguranta birou 365 de simplitate și design elegant. Ad declarat anterior, cererea funcționează ca un al doilea meniu Start. Se pune un buton nou pe bara de activități, lângă butonul Start, care dezvăluie un panou transparent, pe care vă puteți organiza comenzile rapide. Puteți comuta între diferite pagini, pe același panou, făcând clic pe o serie de butoane de navigare, situat în regiunea inferioară a panoului. Câteva comenzi rapide utilizate în mod obișnuit pentru browserele web, Windows Explorer și alții, sunt plasate în mod implicit sub butoanele de navigare. Acestea sunt afișate în orice moment, indiferent de ceea ce pagina ai acces. Puteți găsi, de asemenea, opțiunile de oprire, un metru de utilizare a resurselor și o opțiune Accelerate.
Există mai multe modalități de a adăuga noi comenzi rapide pe panoul de birou 365 de. Abordarea cea mai directă este de a glisa și fixa fișierele sau comenzile rapide de pe panoul. Dacă aveți comenzi rapide pe desktop, aplicația le poate muta de pe panoul imediat. Alternativ, puteți faceți clic pe o pictogramă Add, care pot fi găsite pe fiecare pagină. Acest lucru va extinde interfața, pe partea dreaptă, pentru a descoperi o serie de comenzi rapide pentru aplicațiile utilizate frecvent, Medias sociale și mai mult. Trebuie doar să faceți clic pe o pictogramă pentru a le trimite la pagina selectată. Puteți să-l trimită înapoi în orice moment, făcând clic pe o pictograma Eliminarea, situat pe comanda rapidă în sine. În timp ce panoul este extinsă, vă poate aduce, de asemenea, un dialog deschis standard pentru a plasa o comandă rapidă pentru orice fișier de pe hard disk.
O altă caracteristică elegant este posibilitatea de a afișa conținutul meniul Start de pe panoul de birou 365 de pe partea stângă. Puteți naviga prin conținutul la fel ca în meniul inițial Start, faceți clic pe shortcut-pentru a lansa aplicații sau faceți clic acestora Adauga icoane pentru a le adăuga în interfața aplicației. Este demn de menționat faptul că interfața are un design modern și elegant. În mod implicit, panoul de comenzi rapide este transparent, dar puteți alege dintr-o varietate de medii sau pentru a naviga și de a aplica propriile imagini.
Pro:
Puteți organiza comenzile rapide pe o interfata moderna si eleganta, care funcționează ca un meniu Start. Aplicația este foarte flexibil, atunci când vine vorba de adăugarea de comenzi rapide pe interfata. Există mai multe metode de introducere de noi comenzi rapide și cele mai multe dintre ele implica un singur clic. Interfața în sine poate fi personalizat cu imagini de fundal diferite.
Contra:
Nu există dezavantaje serioase pe care ar trebui să vă împiedice să utilizați această aplicație.
Birou 365 face din meniul Start învechit. După ce a organiza comenzile rapide cu această aplicație elegant, nu veți dori să păstrați nici o pictogramă de pe desktop.