Regulile Jocului:
Pentru alegerea eroilor, fiecare din cei 4 jucători va arunca cu zarul.În ordinea descrescătoare a numărului obţinut vor alege unul din cele 4 personaje -eroi (jucătorul care a dat numărul cel mai mare va alege primul eroul cu care va juca, apoi va alege următorul jucator etc.).
Va incepe jocul cel care a obţinut punctajul cel mai mare la prima aruncare a zarului (acelaşi jucător care a ales primul jucător cu care va juca). Apoi, în ordine descrescătoare intră în joc şi ceilalţi jucători.
Harta jocului "Secretul Pergamentelor Roşii" va fi compusă din patru hărţi diferite:
*Harta Egiptului
*Harta Greciei
*Harta Germaniei
*Harta Italiei şi a cetăţii Roma
Cele patru hărţi vor fi unite apoi pentru a alcătui una singură. Jocul poate fi jucat atât pe fiecare hartă cat si pe una unită. Pentru a putea trece de pe o hartă pe următoarea(ex. din Egipt in Grecia), eroii vor avea de îndeplinit o scurta misiune.
Eroii vor înainta, pe rând, pe drumul spre Roma, mutând eroul în funcţie de numărul de puncte indicate de zar.La fiecare probă, eroii îsi modifică poziţia, mergând înainte sau înapoi, în funcţie de numărul obţinut prin aruncarea zarului şi de caracteristicile probei.
La ultima aruncare vei ajunge la "Pergamentele Roşii", chiar dacă ai mai multe puncte decât este necesar, dar nu mai puţine.(ex. dacă eşti la penultima căsuţă şi dai cu zarul 3, vei lua "Pergamentele Roşii"). Aceeaşi regulă se aplică şi în cazul "Misiunii secrete" primite pe parcursul jocului (ex. dacă eroul tău se află la 3 căsuţe distanţă de căsuţa cu nr. 8, proba "Pierdut in deşert" şi arunci cu zarul 4, te poţi opri pe proba "Pierdut in deşert", dacă doreşti acest lucru).
Proba are efect numai asupra celui care a ajuns pe acea căsuţă (ex. Proba cu nr. 9, "Portul din Alexandria"-Isa merge mai departe, în timp ce ceilalţi eroi se întorc în Alexandria(la începutul jocului). Ceilalţi eroi- Conrad, Sofia sau Marcus- se întorc în Alexandria numai în cazul în care ei vor ajunge pe această căsuţă).
Proba se aplică de la tura următoare (ex. Proba nr. 16, "Masca lui Tutankhamon"- Isa înaintează 2 căsuţe. Ceilalţi eroi trenuie să dea cifra 4, 5 sau 6 pentru a trece mai departe. În acest cay, Isa înaintează 2 căsuţe tura următoare înainte de a arunca cu zarul. De asemenea, în cazul în care ceilaţi eroi ajung aici, vor fi nevoiţi ca la tura următoare sa arunce 4, 5 sau 6 cu zarul, pentru a putea pleca mai departe. Vor rămane pe loc până când vor arunca unul din aceste numere.
Probele Jocului:
În cadrul jocului "Secretul Pergamentelor Roşii" veţi intâlni două tipuri de probe:
1.Probele de la 1 pâna la 8 au aceeşi semnificaţie pentru oricare din cei patru eroi. (Ex. oricare din cei patru eroi va ajunge pe căsuţa cu numărul 1, va înainta 2 căsuţe).
2.Probele de la 9 la 48 au semnficaţii diferite pentru eroi, în funcţie de abilităţile fiecărui erou.(Ex. În cadrul probei de la căsuţa cu nr. 24, "Piramida lui Kheops", Conrad, cel mai puternic şi mai rezistent dintre cei patru, reuşeşte să urce fără întârzieri piramida şi poate apoi pleca mai departe. Toţi ceilalţi eroi care nimeresc această probă, nu au între caracteristicile lor puterea şi rezistenţa necesare acestei probe. Deci le va lua mai mult timp să urce până în vârf. Isa, Sofia si Marcus stau o tură).
Acestea sunt regulile şi probele jocului.
Dark03 întreabă: