Pentru sura. pai trebuie sa pui mai mult la INT, dar dupa ce ai pus "maxim" la INT, pune la DEX, ca o sa te ajute mult. O sa dea miss in tine, bine-nteles, daca ai si iteme cu int pe tine.
Sper ca te-am ajutat! Funda?
Pai in primul rand INT si VIT, da mai bine citeste aici http://metin2ro.forumh.net/t15913-ghid-sura-bm
Primul lucru de pus la punct este statusul, fara un build adecvat nu veti reusi nimic in dueluri.Statusul de baza este raportul INT:VIT 2:1, daca aveti iteme cu Pv [Peste 500] puteti merge cu un raport care tinde spre finalizarea INT-ului cat mai devreme [90 Puncte], de ex INT:VIT 5:1.
Dece INT si VIT?
INT-ul este vital unui sura (mai ales celui pe magie neagra, vrajile cer foarte mult pm), INT-ul ne da PM [Bara albastra] si automat si regenerare PM, pe langa asta INT imbunatateste apararea magica [veti lua mai putin damage de la adversari care folosesc atacuri magige, ex:shaman sau chiar un alt sura] si Atacul magic [toate skillurile noastre isi iau forta din INT => damage mare] 1INT=20pm +Ataca&aparare magica
VIT-ul reprezinta forta vitala, fara aceasta, nu vom avea pv mult si aparare.Fiecare caracter necesita VIT. 1VIT=40 pv&1 aparare
Acum ca aveam un status "ca la carte" trebuie sa ne ocupam de skilluri [competentele, vrajile, puterile, cum preferati sa le numiti]
Sa le analizam intai:
Spiritul Flacarii: Damage la M1 cu o arma intermediara ~500, dar continuu, precum consumul de pm.Recomand Masterul #1.
Lovitura Intunecata: Damage mediu dar timp de incarcare foarte scurt [7 secunde], datorita timpului de incarcare extrem de scur recomand Master #2.
Protectia Intunecata:Reducere daunele cu x%, la G1 reduce aproape jumate din daune + ne da niste aparare, utila si in pvm, dar in pvp contra caracterelor care dau damage fizic mare [ex. Razboinic Corporal] este o adevarata salvare.Recomand Masterul #3
Sfera Intunecata: Damage mare precum si timpul sau de incarcare [24 secunde], dat fiind faptul ca avem de ales intre Sfera inunecata si Lovitura Spiritului [Vedeti mai jos descrierea] recomand Sfera Intunecata Masterul #4.Aici vorbim de levele mari, si nu o sa avem timp/Pv ca sa dam de mai multe ori Lovitura Spiritului, mai bine dam un damage mare ca sa incercam sa doboram adversarul repede ca sa nu ne doboare el primul decat sa asteptam incarcarea skillurilor.Masterul #4
Lovitura Spiritului: Damage mic iar timp de incarcare mediu [12 Sec.], cum am spus mai sus, deja vorbim de level mare si vom avea Lovitura Intunecata cel putin G1.Masterul #5.
Lovitura Focului:Timp de incarcare mediu [12 sec.] dar fiind faptul ca nu e nici cel mai puternic skill nici cel mai rapid si care nu este only pvp recomand #6 [Daca ajungeti pana aici, acesta este un ghid full pvp deci cam greu...]
Bonusuri:Bonusul suprem este pv, pv=rezistam mai mult, mai dam 2-3 ori cu spiritu si cu Lovitura Intunecata.Viteza farmecului iar este un bonus vital, faceti imposibilul ca sa aveti 20% pe armura si un colier bun.Critic si Patrundere sunt intodeauna bine venite, numa sa le aveti.Cam astea sunt cele importante.Bonusul semi-om iarasi este util in pvp.
Pietre pe arma, 2 Sloturi: Pietrele impotriva caracter [de preferat anti-razboinic +4] si Reintoarcerii +4.
3 Sloturi:Reintoarcerii +4, Anti-razboinic +4 si aici avem de ales:Anti-Sura +4 sau Critic +4 [cine se simte norocos, sau are in total 20% critic va pune critic, iar cine nu are, sau doar nu vrea sa se lase pe mana sortii va pune anti-sura.]
Bonusurile mai importante:
Pe arma:Impotriva semi-oamenilor, Viteza farmecului. Daca le aveti pe astea doua maximizate nu veti avea probleme, celelalte bonusuri sunt minore si nu are rost sa bagam atatia bani doar in arma.Desigur daca buzunarul va permite asta, jos palaria, intodeauna ce este in + este binevenit.
Pe armura: Sansa x% de a reflecta atacul corporal, Pv [Peste 500, caci 100/200/300 nu isi fac simtita prezenta] si iarasi viteza farmecului.
Pe accesorii: Pv-ul joaca un rol esential in duel, cu cat aveti mai mult pv cu atat rezistati mai mult [sa zicem inca 10 secunde] asta inseamna foarte mult, spiritul loveste inca de vreo 2-3 ori.Critic iarasi este un bonus important, daca reusiti sa scoateti 15% va asigur ca, desi pare o sansa mic, veti prinde foarte des critic.Astea 2 ajung, celelalte bonusuri sunt secundare, unele dintre ele chiar foarte utile dar nu esentiale.
Pietrele:
Pe arma[2 sloturi], daca ati urmat bonusurile putem sa nu mai punem Reintoarcerii +4, caci o sa avem deja peste 150 Viteza farmecului [Cu un colier bun, desigur].Ne ramane doar Anti-Caracter [De preferat, Sura si Razboinic +4]
Pe arma [3 sloturi], aici Reintoarcerii +4 este de prisos, deja vorbim de level mai mare si avem nevoie sa scoatem 200+ viteza farmecului, pentru ca nimeni nu asteapta ca tie sa ti se reincarce skillurile.Si tot asa, Anti-Razboinic +4 si Anti-Sura +4. Daca cunoasteti shamani healeri care au 4 G-uri, mai bine puneti Anti-Shaman +4, in loc de Anti-Razboinic.
Pe armura [2 sloturi]:Grabei +3/4 nu trebuie sa lipseasca niciodata,caci intr-un duel nu veti sta pe loc asteptand sa vi se reincarce vrajile,ci va veti juca cu adversarul, veti alerga intr-un mod random, sa nu lasati ca adversarul sa va ghiceasca, intodeauna trebuie sa imporvizati, asta e cheia succesului.Si o eschivei +3/4 va va permite, in caz ca sunteti prinsi, sa scutiti 2-3 lovituri, ceea ce la un corporal ar insemna sa scutiti 600 Damage in total.
Pe armura [3 sloturi]:Cele 2 pietre mentionare mai sus + o protectiei +3/4,asa cand veti fi prinsi, nu numa ca veti scuti ceva damage, si il veti reduce.
Obiectele, pana in lv 60+:La inceput este buna o platosa ghininon +8/9 cu prot +2/3,o puteti tine linistit pana la lv 42, unde vine mistica +7/8/9 pietrata calumea [Grabei si eschivei]. Mistica o puteti tine pana la lv 61, de acolo apar armurile care chiar merita.Arma,pana la lv 30 este buna oricare, doar la +6/7.De acolo, faceti rost de un fms +0 cu competenta