Late game- termenul nu are neaparat o definitie, inseamna jocul in minutul 30-40 si mai incolo, cam cand toti au itemele necesare si level 16+ din ce stiu eu
early game- inceputul jocului, minutul 5-20
mid game- intre late game si early game
carry- eroul care trebuie sa ia cele mai multe kill-uri
disabler- erou care poate sa debufeze alt erou, in general cu abilitati, dar si cu iteme cum ar fi stun, slow etc.
lane support- erou ce poate sa ajute alt erou pe lane, cu abilitati, iteme cum ar fi heal sau ignore damage
initiator- erou care de regula incepe un team fight
jungler- erou ce poate farma bine in jungla, adica zona din afara unui lane ce contine creepy neutri
suport-ul este lane support, nici nu cred ca exista vreo diferenta
durable- erou ce poate rezista damage-ului masiv(multa viata, armura sau, prin iteme sau abilitati, magic resistance)
nuker- erou ce poseda damage masiv, skill-uri, iteme sau atacuri normale(care se pot obtine prin iteme)
pusher- erou pentru impins creep lane-ul
escape- erou ce poate scapa dintr-o situatie grea(un team fight nereusit sau gank de 5v1)
melee- creep sau erou ce are range mic la atack (de obicei cu sabie sau cu mana goala)
ranged- creep sau erou ce loveste de la indepartare(cu atacurile normale, la amandoi, ranged si melee)
ştiu că-s în parteneriat cu www.Kuende.com
un site creat de Români, e super tare, un fel de Facebook :)