| ramon173728 a întrebat:

Salut am 18 ani si inca sunt elev, as dori sa-mi fac un cont de superbet dar vreau sa intreb daca imi afecteaza cu ceva bursa asta si faca afecteaza mai multe chestii, daca da cu ce?

9 răspunsuri:
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Salut!
Din punct de vedere scolar, nu afecteaza cu nimic.
Dar din punctul de vedere a orice altceva, afecteaza mult. Stiu ca este popular in ultima vreme, dar sfatul meu e sa iti economisesti banii, pentru ca pentru 5 lei castigati la superbet o sa pierzi vreo 50. Mai bine invata, fii pe treaba ta, si pregateste te pentru viitorul tau loc de munca. Ai mare grija.

| ramon173728 explică (pentru anonim_4396):

Din ce alte puncte de vedere mai afecteaza?

| anonim_4396 a răspuns (pentru ramon173728):

Am uitat sa menționez ca dacă te prinde în timpul orelor pe la pariuri ai șanse sa dai în probleme cu școala. Elevilor le e interzis în săli de pariuri.
Din ce alte puncte de vedere? Gândește te la un lucru rău, oricare, si cel mai probabil o sa fie acolo in rândul efectelor pariurilor. Dependenta, sărăcie, probleme cu nervii, stres uriaș (unii recurg la suicid), probleme cu familia (pe tema asta au fost și divorturi), nu avea încredere ca vezi Doamne ai 100 de lei gratis la nu știu ce înscriere sau ceva. In 2 minute ii pierzi și pe aia, după mai faci 20, si pierzi 50. Nu e treaba. Dacă vrei sa faci bani, ajuta pe cineva contra cost sau cauta un loc de munca în vacante. Sărbători fericite.

Imi facusem cont dar m-ai convins sa nu mai pun nimic si sa sterg appicatia, o sa ma focusez pe scoala de soferi momentan, multumesc si sarbatori fericite!

| anonim_4396 a răspuns (pentru ramon173728):

Bravo tie, ma bucur enorm de mult. Nu te lua dupa toti desteptii ca e smecher sa faci nu stiu ce, cum am zis, fii pe treaba ta, si ai grija pe cine lasi sa te influenteze. De multe ori anturajul strica, nu altceva. Sa ai intotdeauna tovarasi care sa te ridice pe tine, si tu la randul tau sa ii ridici pe ei.