| Reddfox a întrebat:

Salut am comandat de la eMAG un produs, si a venit azi, doar ca eu nu eram acasa atunci. M-a sunat dar telefonul imi era dat pe silentios. Dupa vreo 5 minute mi-am scos telefonul din buzunar am vazut apelurile si un mesaj in care curierul spunea ca pleaca. (am incercat sa il sun inapoi, ba chiar am trimis si mesaj dar nu a raspuns) Cand am ajuns acasa, am intrat pe eMAG, sa vad ce pot face si cand am intrat pe site-ul curieratului spunea: "Destinatarul negasit la domiciliu"
Acum intrebarea mea este, produsul va veni in alta zi sau se va anula comanda?

Răspuns Câştigător
| Dennisz a răspuns:

Nu, te vor contacta cei de la Emag si te vor intreba de ce nu ai luat comanda, iar atunci tu sa le explici tot ce s-a intamplat, iar iei iti vor livra din nou marfa comandata, dar de data asta sa fi atent, ca cei de la Cargus si FanCurier sunt cei mai neseriosi si nesimtiti curieri ( stiu asta din experienta, de asta am si demisionat de la ei, chiar nu pot sa imi bat joc de oameni la fel cum o fac ei ).
laughing

| Reddfox explică (pentru Dennisz):

FanCourier, nu mi-a facut probleme. Comenzile de la ei imi vin in maxim 3-4 zile. UrgentCargus in schimb nu sunt prea seriosi. La 16:23 am fost sunat, la 16:25 am primit mesajul in care scria "eu plec" -.-, iar la 16:27 (cu 2 MIN dupa) l-am sunat inapoi, si i-am trimis si msg, dar nu a mai dat niciun semn.

| Dennisz a răspuns (pentru Reddfox):

Da, pentru ca ei nu sunt obligati sa iti mai raspunda la telefon dupa ce primesti mesajul.
Odata ce nu le raspunzi, indiferent ca ai avut o problema, sau nu ai avut semnal, sau ceva de genul, pe ei nu ii mai intereseaza, au dreptul de a-ti trimite coletul inapoi fara sa te anunte. Vorbesc din experienta.
Cat despre FanCourier, la mine in zona sunt la fel de josnici ca si cei de la Cargus.

2 răspunsuri: