Pentru verificarea produsului Evolio si pentru remedierea problemelor dumneavoastra este necesar sa prezentati dispozitivul la sediul nostru, Televoice Grup Srl, din strada Grigore Cobalcescu nr. 39, sector 1 Bucuresti.
In cazul in care locuiti intr-o alta localitate il puteti expedia prin firma de curierat Chronos,( contact curier:0733.555.000) cu plata la destinatie, insotit de o nota in care sa detaliati problemele pe care le intampinati, solicitarea dumneavoastra si certificatul de garantie + factura la adresa mai sus mentionata.
Pentru mai multe informatii va stam la dispozitie.
Daca pata e neagra inseamna ca ti se duce displayul si nici la service nu mai are ce sa iti faca cred si chiar asa cred ca tear costa cat 10 tablete daca nu e in garantie si mie mi s-a intamplat asa deoareca s-a lovit urat de tot si are displayul aproape distrus complet.
E mizerie, ma voi duce la service.
CelCareRamaneInUrma întreabă:
Alex324 întreabă: