Opreste v sync; motion blur pastreaza calitatea texturilor mai ridicata si restul lasa le mai jos asa arma ta din mana va arata mai bine decat alte lucruri din fov-ul tau gen terenul cladirile etc. Opreste efectele gen fumul, particulele. Cam atat asta merge pentru orice joc nu numai cs go
Pai nu trebuie sa ti toate la low neaparat 30 fps sunt suficiente eu de exemplu joc wot pot juca cu 35 fps la grafica imbunatatita si 85 la standard cu toate alea la max eu joc asa ca pot seta fov-ul mai mare pe standard fara sa imi afecteze performantele + ca e mult mai bine la manevrele in viteza.
pot sa iti spun cum sa opresti fumul insa ma indoiesc ca vei intelege ceva
asta ar trebui sa te scape de fum intr o anumita masura r_drawparticles 0 la unele persoane merge la altele nu habar nu am de ce vezi daca iti merge tie daca nu pot sa incerc sa iti explic metoda complicata
Ok. ai fost avertizat
#include
public OnPluginStart()
{
AddTempEntHook("EffectDispatch", TEhook);
}
public Action:TEhook(const String:te_name[], const Players[], numClients, Float:delay)
{
if(StrEqual(te_name, "EffectDispatch") && TE_ReadNum("m_iEffectName") == 124)
{
return Plugin_Handled;
}
return Plugin_Continue;
}
nu voi mai intra pe site pentru cateva zile cuz of reasons deci daca ai intrebari lasa mi un pm in caz ca se va sterge intrebarea