| Anonim2370 a întrebat:

Salut! Astăzi mi-am comandat un cod Xbox Live Gold de pe eMAG, produs vândut de Gamesline. Au trecut 2 ore de la efectuarea plății online și încă nu am primit codul pe email. Am căutat după păreri despre Gamesline, iar multe dintre ele erau negative. Sunt șanse să mai primesc codul? In cazul în care nu îl primesc, aș putea face rost înapoi de acei bani?

1 răspuns:
| outsidethebox a răspuns:

Fiind achizitionat prin Emag, nu vei lua teapa:
Introdu-l din nou, probabil l-ai introdus gresit. Daca ai facut copy-paste, asigura-te ca nu ai lasat spatii libere, nici la inceput si nici la sfarsit.
Daca tot nu merge, vezi daca ai cum sa contactezi vanzatorul si cere ajutor/suport.
Daca nu o rezolva, intri pe Emag support si faci reclamatie. Daca nici asa nu s3 rezolva, cere banii inapoi.
Daca nici pana aici nu s-a rezolvat, te duci la banca si soliciti un refuz la plata, unele banci accepta si prin sistemul lor 9nline/support, deci mai bine ai da telefon la call center-ul bancii si intrebi cum sa procedezi pentru o respingere la plata.
Bafta!