| SlenderMan299 a întrebat:

Ca in toate fifa-urile exista niste scheme as vrea sa mi le scrieti si mie la jocul fifa 2007, dar sa fiti cat mai expliciti.

Răspuns Câştigător
| IoNuTz_9745 a răspuns:

Proximativ toate schemele din FIFA 07 pentru PC :

Movement: a - centrare; intrare prin alunecare
s - pasa; schimbare jucatori
d - sut; deposedare
cu - pressing
w - pasa prin gasire
e - sprint
c - posesie

plus tastele de miscare sus; jos; stanga; dreapta... bun astea sunt pentru incepatori

Dribling: de obicei se fac tzinand SHIFT apasat + tastele de miscare de mai sus si desigur in timp ce jucatorul se afla in miscare de la "stanga la dreapta"*...

Acestea sunt combinatziile: "shift" + "right" + "right"
"shift" + "right" + "down" respectiv "up"
"shift" + "down" respectiv "up" + "right"
"shift" + rapid "up" + "down" sau invers
"shift" + "down" + "right" + "up"
in timp ce jucatorul alearga cu "e" apasa "shift" + "left" + "right"

Pt cei care nu stiu acestea sunt combinatzii standard adica le fac mai toti jucatorii ex: bicicleta, mersul pe minge, ridicatul mingii etc... vedeti voi

Dribling unic: driblingul elastic al lui Ronaldinho - "shift" + "right"apasat + "up" respectiv "down" nu e mare filozofie.
driblingul unic al lui Cristiano Ronaldo - "shift" + "right" + "left" + "up" respectiv "down"

mai sunt si alte driblinguri unice... dar inca nu le-am aflat

Braziliana sau rainbow flick e simpla dar o fac numai jucatorii peste 80 la skill... dar depinde

"shift" + "left" + "down" + "up" + "right"

Tehnica: "cu"+"w" = lob
"shift"+"e" = sprint impins
daca primesti o pasa apasa "z" in tp ce mingea se indreapta spre jucator si o va lasa sa treaca
"d"+"c" = fenta de sut (cand esti in careu sau prin preajma careului)
"s"+"c" = fenta de pasa (oriunde pe teren)
"a"+"c" = fenta de centrare (oriunde pe teren"