Rambursări Steam
Poți solicita o rambursare pentru aproape orice produs cumpărat de pe Steam—și din orice motiv: poate că PC-ul tău nu îndeplinește cerințele de sistem; poate că ai cumpărat un joc din greșeală; poate că ai jucat un joc timp de oră și ți-ai dat seama că nu-ți place.
Nu contează. Valve, în urma solicitării prin intermediul help.steampowered.com, va emite o rambursare pentru orice motiv, dacă solicitarea este efectuată în perioada de retur corespunzătoare, iar, în cazul jocurilor, dacă titlul a fost jucat timp de mai puțin de două ore.
Mai jos se regăsesc informații suplimentare, dar chiar dacă nu îndeplinești cerințele precizate anterior, ne poți solicita totuși o rambursare, iar noi o vom analiza. Consumatorii din anumite regiuni pot beneficia de drepturi suplimentare în ceea ce privește solicitarea unei rambursări pentru jocurile defecte.
Vei primi o rambursare completă în cel mult o săptămână de la data aprobării. Vei primi banii în Portofelul Steam sau în contul de pe care ai făcut achiziția, dacă este vorba despre o altă metodă de plată. Dacă, dintr-un oarecare motiv, Steam nu va putea să-ți trimită banii prin metoda ta inițială de plată, Portofelul tău Steam va primi integral suma rambursată. (Unele metode de plată disponibile prin Steam în țara ta pot să nu permită rambursarea unei achiziții. Apasă aici pentru lista completă.)
poti citi si tu pe https://store.steampowered.com/steam_refunds/?l=romanian
Iulian922 întreabă: