| lovelessAlex24 a întrebat:

Salut.Ma cam plictiseam si am cautat pe google "Free Steam Wallet Codes" si am gasit cateva "generatoare" de coduri pentru Steam.Si inainte sa-ti fie inmanat codul trebuie sa confirmi ca esti "om".Si pentru acele verificari ai nevoie de telefon.Dai numarul de telefon si dupa dai SMS nu stiu unde sa descarci nu stiu ce minunatii.Am vazut la ambele generatoare comentarii pozitive,dar nu ma incred in ele.A incercat cineva o chestie de genul? E destul de tentant pentru mine,am terminat cam toate jocurile pe care le am pe Steam si chiar as vrea sa incerc unele noi, dar as prefera sa nu ma risc cu generatoarele astea.Deci,din nou, a incercat cineva chestia asta? Sau stiti cum ar putea fi o scamatorie?

Răspuns Câştigător
| Spataru_Doina_1979 a răspuns:

Majoritatea sunt o scamatorie, eBonus ese 100% legit ca te uiti la adurie, ei primesc bani si tu iei o parte din ei in steam wallet coduri, jocuri, etc.

link catre eBonus: https://ebonus.gg/ref/DBzQkhv9

7 răspunsuri:
| aXy99 a răspuns:

Fake toate. Poti pierde zeci de euro fara sa iti dai seama.

| Robert2580 a răspuns:

E o scamatorie, majoritatea siteurilor de genul asta contin o groaza de virusi, mai demult am incercat si eu siteuri din astea pentru cont de minecraft, dar nu a mers nici unul, cel mai bine joaca ceva free to play de pe steam.Bafta!

| Spataru_Doina_1979 a răspuns (pentru Robert2580):

Dc nu reusesti sa iei steam gift cardul poti sa te joci F2Puri ca TF2. TF2 este un joc foarte bun si as putea discuta 10 pagini depre el dar mai pe scurt nu urmeaza modelul de freemium, armele sunt destul de balansate, etc etc

| lovelessAlex24 explică (pentru Spataru_Doina_1979):

Nu vreau sa mai ating niciodata de jocuri ca TF2, Dota, CS:GO si LoL.Nu-s de mine. Vreau mai mult jocuri singleplayer.

| Spataru_Doina_1979 a răspuns (pentru lovelessAlex24):

Ok, eu sunt fix opusul

| MihaiLavric a răspuns: