Salut
Hai sa iti dau un sfat.La orice caracter,atunci cand vrei sa cresti de pe cal iti trebuie fms cu paguba medie mare, nu cu paguba competentei pentru ca paguba medie iti mareste atacul pe care il dai cu sabia iar paguba competentei iti mareste atacul skillurilor
Iar in situatia ta, daca zici sa vrei sa cresti la boo iti recomand cu fms +9 cu medie 15-20%(poate si mai mult, depinde de buget) cu pietre pvm
Sper ca ti-am fost de folos si bafta la joc
SKILLURI
TAIS VRAJIT
- Mareste atacul
- O parte din paguba primita va fi absorbita de Pv
- Mareste damage’ul dat de celalalte skilluri ca Vartejul Dragonului sau Lovitura Degetului, nu mareste damage’ul dat de Risipirea Magiei
- Puterea atacului este marita cu fiecare punct pus pe INT ( plus iteme cu bonus de INT )
- Acest skill la P ( Perfect Master ) cu 90 INT ( valoarea maxima fara bonusuri ) va da aproape 600 atac si 12% paguba absorbita de Pv
ARMURA VRAJITA
-Acest skill creste apararea si are o sansa de reflectare a atacului corporal.
-Amandoua sunt influentate de INT.
-La P ( Perfect Master ) aveti 150 aparare si 45% reflectare.
-In PvP ( Player vs. Player ), reduce o mica parte de damage facuta de loviturile corporale si skilluri
.
LOVITURA DEGETULUI
- Skill’ul cu cel mai mare damage.
- Loveste doar monstrii din fata voastra.
- Timp de incarcare mic ( 10 secunde )
-Are o sansa de a ignora aparare inamicului. Aceasta sansa depinde de M’ul respectiv, valoarea maxima fiind 12% la P ( Perfect Master ).
-INT creste damage’ul dat dar nu creste si sansa de ignorare a atacului.
-Sansa de ignorare a apararii functioneaza doar cu acest skill.
VARTEJUL DRAGONULUI
-Al 2’lea cel mai puternic skill.
-Timp de incarcare mediu ( 15 secunde ).
-Loveste toti monstrii din jur ceea e face acest skill perfect pentru lvl’ing.
-Are o sansa de ignorare a atacului inamic ( Da, asa functioneaza. 12% la P ) cand este folosita in momentul potrivit cand tu primesti loviturile.
-INT’ul mareste damage’ul dar nu mareste sansaa de ignorare.
TEAMA
-Reduce dmg’ul primit de mobi, maximul damage redus fiind 37% la P.
-Daca lvl’ul tau este mai mare decat al mobului iar acesta este agresiv ( * ataca automat ) nu te va mai ataca.
-Mareste sansa ca oponentul sa rateze atacul ( *MISS), desi pare sa functioneze mai mult cand esti atacat de mobi distanti. ( *ataca de la distanta ex : arcasii din DT )
-INT’ul nu afecteaza acest skill in nici un fel.
RISIPIREA MAGIEI
-Este un atac bazat pe magie.
-Are o sansa de oprire a vrajilor ajutatoare ( * gen : spiritul flacarii, accelerare, aura sabiei, corp rezistent )
-Timp de incarcare mic ( 12 secunde )
-Nu este afectat de bonusul,, tare impotriva x sau rezistenta impotriva x "
-Este doar o mica diferenta intre Sura’ul Arme PvP si cel PvM, unii oameni iubesc sa spuna ca sunt constructii diferite si schimba ordinea masterelor doar pentru a fi mai,, originali"
Constructia PvP va folosi Rispirea Magiei in loc de Teama.
Constructia PvM va folosi Teama in loc de Risipirea magiei.
Sura arme
INT: 2 puncte
VIT: 1 punct
La fiecare 4 nivele se pune 1 punct la STR. In plus ii trebuie atac adica: pgm
AdI1231234 întreabă:
valiboricean întreabă: